Dan!
Imam tezke dneve, katere prezivljam zelo zalostno. Pisala sem ze na ta portal z naslovom Fake friends? in mojim vzdevkom Bejbaaaaa (nazadnje 8. jun). Nihce mi se ni odgovoril na zadnje vprašanje . Muči me, vse je enako kot je bilo. Moje življenje je brez tega prijatelja žalostno, ne vem vec kaj naredit. Ko mi je povedal za tisto njegovo preteklost me je zelo šokiralo in postalo veliko breme meni. Nisem pomislila nase in na moje dusevno zdravje, kar sedaj obzalujem. Nobenemu nemorem povedat te zgodbe, ker enostavno ne gre. Sem ze poskusala nekako zaovinkariti ampak nisem povedala tudi svojima najboljšima prijateljicama kaj se dogaja in kakšen pritisk je to zame. Sem preprosto obupana, moje zivljenje brez njega je kakor Zemlja brez sonca. Iz dneva u dan ga bolj pogresam. Počasi bom tudi jaz obupala.
Pozdravcek, Bejbaaaaa
• Uredništvo
Saga Lucija Škerlep

Odgovor svetovalke:
Živjo Bejbaaa!
Spomnim se tvojih sporočil. Žal mi je, da imaš težke dneve, da si žalostna in obupana. Žal ti teh težkih občutkov ne morem vzeti, lahko pa ti odgovorim in zastavim nekaj vprašanj, ki ti bodo morda pomagala raziskovati, kaj se dogaja v tebi.
Praviš, da je tvoje življenje brez prijatelja žalostno, da ti manjka kot bi Zemlji manjkalo Sonce. Razumljivo je, da si žalostna in da ga pogrešaš, če ti je veliko pomenil. Kaj pa je predstavljal zate? Kaj v povezavi z njim najbolj pogrešaš?
Na koncu si napisala, da boš počasi tudi ti obupala. Kaj imaš v mislih s tem?
Žal mi je, da nisi mogla z nikomur govoriti o tem, kar ti leži na duši. Včasih nam je preveč težko, da bi si upali pristopiti k drugemu in zaupali, da nam bo lahko pomagal stisko razrešiti. A je vredno zbrati pogum in poskusiti! Stisko veliko lažje prebrodimo v dvoje.
Zavedanje, da bi se bil nekdo pripravljen poškodovati je boleče, breme in odgovornost pa prevelika, da bi jo morala sama nositi. Praviš, da si poskusila govoriti s prijateljicami, kaj pa s kom odraslim v tvoji bližini? To je zelo pomembno. Zaslužiš si, da se dobro počutiš in ne nosiš svojih in prijateljevih bremen sama. Je kdo, ki mu zaupaš, da bi razumel tvojo in prijateljevo stisko? Praviš, da pogovor enostavno ne gre. Kaj pa se zgodi v tebi, ko razmišljaš o tem, da bi komu povedala? Kje se ustavi?
Zelo lepo te pozdravljam,
Saga Lucija Škerlep, dipl. inž. agr., BAK psihoterapevtske znanosti; specializantka psihoanalitične psihoterapije
• Be
Bejbaaaaa
Pozdravljeni!
On je bil zares zares dober prijatelj. Lahko bi rekla kar moj najboljši prijatelj, ki je fant. Pogovarjala sva se ogromno in rekel mi je, da me ima rad in da mu veliko pomenim v njegovem življenju, ker nima pravih prijateljev. Tiste prijatelje, ki pa jih ima pa ga izkoriscajo. On njim vedno pomaga, njega pa noben ni tolazil ko ga je punca pustila, samo jaz. Morda so bile to le pocukrane besede, ko je reku da bi me rad objel. Saj ne morem vedeti ne, če bi me res? Zdaj se sprasujem, da po vsem tem ko sem ga spodbujala k zivljenju naprej ni bilo nic in da sem gotovo govorila use u prazno, ceprau sem mu pomagala po moji najboljši moči?
Glede pogovora z odraslo osebo. Ce bi starsem to povedala, mi vzamejo prvo sekundo telefon, bratu bi se manj povedala, ker bi mi zameriu. Zdaj sem use to le povedala svoji najboljši resnični prijateljici, ki je sestricna in je rekla, da naj se ne sekiram zato, ker sem storila kolikor sem lahko.
Obupala bom nad njim, saj vem da se nikoli vec ne bova pogovarjala. Prevec sem se navezala nanj in to mi zdaj pusca posledice.
Druga stvar: prejsni dan me je na druzabno omrezje snepchat dodalo v manj kot 5 urah 13 fantov. Nikoli me se ni dodalo toliko ljudi, sploh nism nc slavna ne nc. Zato sm takoj pomislla ce je kaj narobe z mojim prijateljem in ga oni poznajo pa so mi hotl sporocit mogoc. Enga sm dodala pa se je sam hecu, pa klicu ninci cauci po je zahtevu slike od mene, nc nism posilala, pa se on se je tko cudn sliku. Sm jih use blokirala. Nevem kaj je blo ampak ja, eni hocjo sam nadlegvat ljudi, ta fant se je ze sliku tko d bi punce prtegnu sam mene to ne. Lp
• Uredništvo
Saga Lucija Škerlep
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Tvoja pomoč in trud gotovo nista bila v prazno. Strinjam se s tvojo sestrično, da si storila vse kar si lahko. Odnos je vedno sestavljen iz dveh oseb in včasih žal ne moramo vplivati na tistega drugega, ki nam je pomemben. Lahko poskusimo narediti, kar je v naši moči, pa se drugi vseeno odloči, da bo našo pomoč zavrnil, odšel ali izginil. Takrat je normalno, da se počutimo nemočne in žalostne. Lažje pa je, če si v takšni situaciji najdemo oporo človeka, ki nam je blizu, da lažje zdržimo z neprijetnimi občutki.
Veseli me, da si lahko govorila s svojo sestrično! Včasih starši, bratje in sestre niso pravi naslov za takšne pogovore, kar je lahko tudi težko. A pomembno je, da imaš vsaj nekoga, ki mu zaupaš in za katerega verjameš, da te bo vsaj poskušal razumeti.
Kar si opisala glede nadlegovanja po snepchatu je zares nedopustno, čeprav vem, da se takšne stvari v splošnem pogosto dogajajo. Super se mi zdi, da nisi pošiljala svojih slik in da si vse blokirala.
Vesela bom, če se še kaj oglasiš in poročaš, kako ti gre! V nasprotnem primeru pa te lepo pozdravljam in ti želim vse dobro,
• Be
Bejbaaaaa
Pozdravljeni!
Najprej bi se vam zahvalila za vse lepe spodbudne besede in pomoč, ki ste mi jo do sedaj namenili. Res vam hvala iz srca❤️.
V tem minulem šolskem letu sem se naučila ogromno o sebi in tujih ljudeh. V prihodnosti bom morala biti bolj pazljiva z ljudmi, ki jih ne poznam, saj se prehitro odprem in navežem na neko osebo. Zato me malo skrbi, kako bo v prihodnje.
Sem bodoča devetošolka in o srednji šoli se mi niti sanja ne. Vedno bolj me začenja skrbeti, vsi me sprašujejo kam bom šla, kako da še nič nevem, pa saj si 9. razred. Ljudje vedno bolj pritiskajo name in počasi postaja res že nelagodno.
Med počitncami sem sklenila, da bom gledala na vseh možnih spletnih straneh, ki nam jih je poslala šolska psihologinja o poklicih in srednjih šolah. Upam da se bom lahko pravočasno odločila za pravo šolo in ne bom na koncu obžalovala.
Lp, bejbaaaaa
• Be
Bejbaaaaa
Hejjj!
Moj prijatelj mi je vceraj koncno odpisal. Napisal mi je da se mi opravicuje ampak zaradi dela ni bil nekaj casa aktiven na druzabnih omrezjih. Ko sm rekla da sem vesela da se je oglasil je rekel da itak ni pozabu name pa da me je zlo pogresu, spet a je za verjet al ne ampak mislem da. Zdaj je zelo vesel in ni vec obupan. Dobil je drugo družino nevem tocno se kaj bi to pomenilo je rekel da mi bo vse razložil kaj vse se je zgodilo. Takoo sem vesela da sva se spet slisala. Mocno sm ga pogresala. Vedela sem da mi bo odpisal. Splacalo je biti potrpežljiv.
Lep pozdrav
Ps: smmmm tko najbl happy clouk
Bejbaaaaa
• Uredništvo
Saga Lucija Škerlep
Odgovor svetovalke:
Bejbaaaaa, zdravo!
Z veseljem, zato sem tu! Me veseli, da so ti odgovori v pomoč.
Praviš, da si spoznala, da moraš biti bolj pazljiva, da se ne navežeš in odpreš ljudem, ki jih ne poznaš. To je pomembno sploh pri neformalnih odnosih, ki se ustvarijo preko spleta, saj težje presodimo kakšen človek je, če ga ne vidimo v živo in ne vemo, kako se obnaša v družbi. Dobro je, če vidimo, kako se človek v različnih okoliščinah vede do nas in do drugih, preden z njim ali z njo poglobimo odnos in zaupnost. Glede na to, da si se iz svoje izkušnje nekaj pomembnega naučila je mogoče, da boš v prihodnje hitreje prepoznala, kdaj se moraš umakniti in zaščititi. Kaj pa te pravzaprav skrbi glede tega? Imaš v mislih kakšno specifično situacijo?
Verjamem, da odločitev za srednjo šolo občutiš kot pritisk. Dobra ideja se mi zdi, da pogledaš po spletnih straneh, ko boš imela voljo in čas, morda pa te bo kaj pritegnilo. Če te prav razumem, greš septembra v deveti razred? Če je tako, potem menim, da imaš še več kot dovolj časa, da se odločiš. Če druge skrbi, ni potrebno, da njihovo skrb in neučakanost prevzameš nase. Hkrati se mi zdi pomembno, da veš, da tudi, če ti srednja šola v katero se boš vpisala na koncu ne bo bila všeč, jo lahko kasneje zamenjaš.
Lep julijski pozdrav,