Zakaj nihce noce imeti spolnih odnosov z mano? :(
Ma
Mark
Pozdravljena ali pozdravljen!
Nevem ali si punca ali fant zato ti bom rekel da nesmeš ti kar reči fantu ali punci v obraz da bi rad imel intimnost znjo stem se fant oziroma punca prestraši in lahko slabo vplivaš na obnašanje osebe. Svetujem ti da pustiš času čas da poskušaš lepo počasi govorit z osebo in jo\ga osvajš da se najprej spoznaš z to osebo in nikoli nehiti če oseba ni za intimnost ne samo zaradi tega iti narazen. Tukaj je vprašanje če jo\ga ljubiš in za ljubezen samo zato da ti tega nebi dala ta oseba ni nujno da gresta narazen če se imata zelo rada. Upam da sem ti pomagal
Lp, mark
Uredništvo
Benjamin Bušelič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, najprej bi se ti rad zahvalil za tvoje vprašanje.
Si v obdobju življenja v katerem je socialna vključenost za mladostnike zelo pomembna. To obdobje je priložnost za nova poznanstva, razvija se tvoje telo, spoznavaš ogromno novih stvari in postavljena si pred nove izzive. Normalno je, da si želimo s strani vrstnikov potrditve in se jim čutiti pripadni. Ob iskanju te pripadnosti se pogosto pojavijo občutki žalosti, kar navajaš tudi sama, to pa so občutki v katerih se počutimo neprijetno in si jih čim hitreje želimo rešiti. Morda se ti zdi, da bi spolnost lahko predstavlja neko možno rešitev, kjer bi se vzbudili občutki zaželenosti, pripadnosti in vrednosti. Spodbudil bi te, da raziskuješ svoje želje, potrebe, čustva in občutke, da razmisliš zakaj si želiš izkušnjo spolnega odnosa? O tem kaj ti predstavlja ideja spolnosti? So morda kakšni drugi načini, da bi pridobila željene občutke tudi brez spolnega odnosa, npr. ljubezenski odnos, ki bi nekaj časa obstajal brez spolnosti?
Spolnost je vsekakor del medosebnih, ljubezenskih odnosov, ki spodbuja intimo v njih. Predstavlja način poglobitve in nadgradnje odnosov z nam ljubo osebo. Prav ta odnos je tisti, ki to izkušnjo osmisli. Oseba s katero delimo to izkušnjo mora biti nekdo, ki mu lahko zaupamo, pred komer se ne sramujemo in ob katerem se počutimo varni, takšni kakršni smo. Prav tako se je potrebno izobraziti o zaščiti, ki je pri spolnih odnosih zelo pomembna.
Za konec bi ti rad podelil le še to misel. S spolnimi odnosi se ti ne rabi muditi. Si še mlada, spoznavaš nove ljudi, gradiš nove odnose in kar je najpomembnejše spoznavaš sebe. Dovoli si nekaj časa, da raziščeš prijateljstva, romance in ljubezni z vrstniki in v tem času ti želim, da boš našla osebo ob kateri se boš počutila varno in zaželeno, osebo s katero si bosta skupaj želeli odnos poglobiti tudi preko izkušnje spolnosti.
Vse dobro in srečno na tvoji poti,Benjamin Bušelič, Bachelor of Science (republika Avstrija)