Kmalu mi bo vrjetno umru ata in moja babi je v bolnici. Res sem zalostna in kar naprej jocem strah me je da ju ne bom oba izgubila tako hitro :(
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da se soočaš z žalostno situacijo, saj ti bo verjetno kmalu umrl oče, prav tako pa je v bolnišnici tvoja babica. Sedaj te je strah, ker si ne želiš tako hitro izgubiti obeh oseb, ki ti pomenita veliko. Verjamem, da ti je hudo in da te spremljajo različni občutki, ki ti povzročajo bolečino. Predstavljam si, da ti je težko, ker se tvoje misli večino časa nanašajo na očeta in babico.
Najprej naj izpostavim, da je povsem normalno, da se ob tem počutiš žalostno in da veliko jočeš. Ti pa svetujem, da se skušaš o tvojem doživljanju s kom pogovoriti - lahko je to družinski član ali pa kakšna dobra prijateljica. Večkrat se počutimo bolje, če lahko s kom spregovorimo o svojih čustvih. Razmisli tudi, če obstaja kakšna aktivnost, ki jo rada počneš in bi ti pomagala pri tem, da bi za trenutek preusmerila misli. Tako bi lahko za nekaj časa prenehala razmišljati o morebitni izgubi in bi imela priložnost, da se počutiš malenkost bolje.
Lepo te pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije