Hej! Jaz sem fenica one direction. In ko poslusam njihove pesmi mi rata ful hudo zato ker so sli narazen in ker jih jaz nisem poslusala ker ko so bili sem bila stara 5 let. In mi je zav. In si tut ful zelim da bi sli nazaj skupaj ampak zdej so se vsi ful spremenil in kot vsak posameznik mi ful niso vsec ker so taki samovsecni. Ko jih oa gledam 10 let nazaj mi je pa ful dobr. Pac res mi je zal.
lp
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej bi se ti rada zahvalila, da si se obrnila na nas s svojim vprašanjem. Povedala si, da si ljubiteljica skupine One Direction in ti je hudo, da je skupina razpadla. Ko so bili še skupaj, si bila še majhna in jih nisi poslušala, zato ti je žal. Želela bi si, da bi se ponovno združili in bili skupina. Prav tako jih spremljaš še zdaj, ko več niso člani skupine, ampak ti niso tako všeč, saj se ti zdi, da so se spremenili in postali samovšečni.
V času najstništva ljudje pogosto radi spremljamo zvezdnike in nam lahko postanejo celo vzorniki. Nanje se nato tudi navežemo in zelo čustveno doživljamo vse v povezavi z njimi. Iz tvojega zapisa sklepam, da nekaj podobnega doživljaš tudi ti. Ali se ti zdi, da je temu res tako? Naj te pomirim glede tega, da je situacija, ki jo doživljaš, nekaj popolnoma normalnega. Veliko tvojih vrstnikov ima svoje skupine, pevce ali pa igralce, ki jih ima zelo rada, jih spremlja in jih jemlje kot vzor.
Naslednja stvar, na katero bi se rada navezala je pa ta, da so določene stvari izven naše kontrole. Kljub temu, da si močno želiš, da bi se člani ponovno združili, na to žal ne moreš vplivati. V takšnih primerih je edina stvar, ki jo lahko naredimo, ta, da sprejmemo situacijo takšno, kot je. Kot si sama izpostavila, je minilo veliko časa, od kar je skupina razpadla, prav tako pa so se tudi člani skupine spremenili, zato se je dobro zavedati, da je precej majhna verjetnost, da bi se skupina ponovno združila.
V tvojem sporočilu si izrazila občutke žalosti in obžalovanja, da jih nisi mogla spremljati, v času njihovega ustvarjanja. Pomembno je, da te občutke izraziš in podeliš s svojimi bližnjimi. Ali si se že s kom pogovarjala o svojih občutkih? V kolikor se še nisi, bi bilo dobro, če bi svoje misli podelila s kom. Ali je morda kdo izmed tvojih prijateljev ali prijateljic ljubitelj One Directiona? V tem primeru bi se lahko pogovorila z njimi. Prav tako se lahko o svojih občutkih pogovoriš s svojimi starši. Navsezadnje velja pomisliti o tem, kako bi jih lahko še naprej sledila in razvijala svojo ljubezen do njihove glasbe. Glede na to, da je skupina razpadla, ti morda res ne bo uspelo obiskati njihov koncert, ampak lahko poiščeš kakšne druge načine za sledenje skupini. Lahko poslušaš njihove posnetke, poiščeš, ali obstaja kakšen film posnet o skupini in izvajalcih, poiščeš intervjuje z njimi in podobno.
Upam, da sem ti z odgovorom nekoliko pomagala.
Lepo bodi!
Dora Mališ, mag. psihologinja
mi
mima
Te čist razumem. Men je tut grozen zakaj vsi slavni ratajo tok samovšečni. Jz bi rada bla igralka, sam tut če bi mi ratal (kar mi skor stoprocentno ne bo) nočem bit tok samovšečna...
Pi
Pika
Urednistvo hvala za odgovor! Pac se to:
moja sestricna je bila tut ful fenica-oo sem jaz bila stara 4 leta. In smo velikrat to poslusale in zdej k se spomnem mi je lazje. Potem pa sem jaz tudi ko sem bila stara 8 let jih poslusala-pac v 3. Razredu. Ampak je takrat blo glih 2 leti od kar so nehal. Mimogrede-a je cudn ce sm jih poslusala ze v 3razredu?
hvala
Uredništvo
Dora Mališ
Odgovor svetovalke:
Pozdravljeni!
Mima, veseli me, da si se tudi ti pridružila pogovoru in podelila svojo izkušnjo. Povedala si, da te skrbi, da bi postala samovšečna, če bi bila igralka. Razumem tvojo skrb, saj je dejstvo, da so zvezdniki pogosto pod pritiskom in je zato morda bolj verjetno, da se nekoliko spremenijo. A kljub temu bi te rada potolažila, saj je dejstvo, da je naša osebnost relativno nespremenljiva, predvsem pa ima vsak človek veliko mero samostojnosti pri sprejemanju odločitev o svojem obnašanju. V kolikor se boš torej ti zavedala te nevarnosti in si ne boš želela, da bi se spremenila, obstaja velika verjetnost, da se v resnici ne boš.
Pika, povedala si, da je tvoja sestrična bila njihova ljubiteljica. Ali je morda še vedno? Ali jih vsaj občasno rada posluša? Ona bi bila lahko dobra sogovorka in ti pomagala pri tem, da še naprej slediš njihovem ustvarjanju. Čeprav mogoče več ni najbolj zvesta oboževalka, zagotovo se lahko pogovorita o času, ko sta skupaj spremljali njihovo kariero.
Druga stvar, ki si jo izpostavila, je ta, da si jih začela poslušati, ko si bila v 3. razredu. Zanima te, ali je to čudno. Moj odgovor je, da to vsekakor ni čudno. V tem času vsi že poslušamo glasbo in imamo kakšne pesmi, ki so nam posebej všeč, tvoje pa so takrat bile od One Direction, pri tem ni nič nenavadnega. Zanima me, zakaj bi se tebi zdelo to čudno? Ali ti je morda kdo kaj takšnega kdaj omenil?
Lepo bodita!
Dora Mališ, mag. psihologinja
Pi
Pika
Hej!
Hvala za odgovor! Ja moja sestricna je hkrati tudi moja botra za birmo in mislim, da je tudi njo prizadelo, ko so nehali. In ja se bom z njo pogovorila.
Glede tega pa, da sem jih že poslušala v 3.razredu-nevem zakaj se mi je zdelo to mogoče malo čudno.Hvala