Žiujo!
Katastrofa sem prvi letnik na ekonomski šoli in obožujem likovno umetnost že od dotroštva me zanima in se mi zdi d mi kr gre uglaunem moj profesor umetnosti je krasen človek z njim sem se res ujela rada se pogovarjam z njim itd. Vendar se mi zdi da sm se kr mal zaljubila vem d je narobe ampak ne razumm pač nekak vidm nek comfort in him pač sm fazan in nimam še tok dobrih odnosou s frendi on me pa pac res razume kaj nej nrdim
lp,
milka:(
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opisuješ, da doživljaš močne občutke naklonjenosti do profesorja likovne umetnosti, obenem pa ti še ni uspelo vzpostaviti trdnih prijateljskih odnosov s sošolci. Verjamem, da se zato ob nekom, ki te razume, počutiš prijetno in sprejeto.
Prav je, da se zavedaš, da bi bilo narobe imeti kakršenkoli odnos s profesorjem, poleg tega tudi sklepam, da si še mladoletna. Vseeno pa ne moremo izbirati, v koga se bomo zaljubili. Težko rečem, ali gre za pravo zaljubljenost, zagotovo pa je možno, da čutiš določeno mero privlačnosti do profesorja (še posebej zato, ker imata podobno zanimanje – likovno umetnost). Ljudje imamo radi osebe, ki so nam po interesih podobne. Če pa ti profesor nudi določeno oporo v času, ko tvoji prijateljski odnosi niso močno razviti, je razumljivo, da se ob njem počutiš udobno, kar lahko ob vseh drugih opisanih občutkih postane podobno občutenju zaljubljenosti.
Dokler gre le za to, ni nič narobe. Vseeno pa te spodbujam, da skušaš še naprej vzpostaviti stike z novimi sošolci in ugotoviti, s kom imaš veliko skupnega. Morda pa obstaja še kdo v razredu, ki mu je likovna umetnost blizu? Verjamem, da se bo tudi občutek zaljubljenosti v profesorja sčasoma zmanjšal, ko boš stkala dobre odnose z vrstniki in se preusmerila v preživljanje prostega časa z njimi. S profesorjem pa lahko vseeno ohraniš pristen, topel odnos, tudi pouk likovne umetnosti ti je lahko zaradi dobrega odnosa še toliko bolj prijeten.
Upam, da ti je bil odgovor vsaj malo v pomoč. Dobrodošla si, da se ponovno oglasiš.
Lep začetek tedna,
Jasna Verčko, mag. psihologije