Pozdravljeni!
Amm ne vem kje naj začnem, sem v manjši stiski...
Med počitnicami me je dodal preko snapchata moj sošolec. In sma se pač začela pogovarjat, vedn bolj mi je bil všeč. Tut v soli smo se ful pogovarjal pa vse, tut z njegovimi prjatli smo se druzl... In ko sm izvedla da je on v mene mi v soli Nikol ni nč reku, pac vedn sm se bolj ko ne družla z njegovim bratrancem, ki se pomoje poznata že od rojstva. Midva sma si pa bolj pisala preko telefona in šla v globje pogovore, pač vsako jutro in zvečer mi je napisu...
Pol pa smo Mel v januarju šolo v naravi. In so mel fantje svojo sobo in so se začele punce z njimi ful druzit, pač moje ful dobre prjatlce.. In so se začel ful druzit, mene pa so tak ko v soli v naravi izrinal, in se nism počutila sprejete. In enkrat po šoli v naravi si nisma več nič pisala ker ni nič sam napisal, če že sem js kej napisala pa se to je bil odg ja, okej, mhm... To se je vleklo 1 mesec in sm misla da pač nima časa, Al pa da ma nadzor od staršev,nvm.
Vedno bolj je kazal na to da mu je vseeno, zdej na začetku marca je imel rd. Naredila sm mu darilo v katerem so ble vse pesmi ki sma si jih pošiljala, neki sladkega in pa predvsem pismo. Napisala sm mu da da oprosti za vse pač kr sm brez vezna, dolgočasna. In potem mi odgovori na to da se mi ne bi bilo treba opravičevat toliko, pa da včasih ni tako kot si ljudje želimo... S tem je nakazu da mu nism vrc všeč, niti hvala mi ni napisu na vso voščilo, darilo... En moj prijatelj ga je vprasu če je še v mene in je reku da ne...
Potem pa se je tu ena moja ful ful fajna, dobra prjatlca lahk bi rekla da sme najboljše prjatlce. Zadne cajte jo je začel ful klicat pa ji pisat. Nazsanje jo je pa se vprasu ce bo z njim plesala na valeti ce bi jo vprasu... Na enem sportnem dnevu je pa on mene???????????? to mi je nekako prekipelo in nvm zakaj me ne mara, ker mi gre malo bolje v soli, in nisem tista izmed popularnih punc... ????
Pač vem da zveni malce otroško in vsi pravijo najstniška ljubezen mine... Brezveze, ampak meni je res mar zanj. Ampak na vse načine se me izogiba, kot da mu v moji družbi ni prijetno...
Nvm kaj naj naredim, prosim pomagajte mi, v soli sem čisto žalostna, sam o tem razmisljam
Hvala vam!
Uredništvo
Jaka Kovačič

Odgovor svetovalca:
Draga punca.
Ob vsem prebranem se ti zahvaljujem za pogum, ki si ga imela, da si podelila svojo izkušnjo globokih čustev, v katerih je zaznati veliko mero pričakovanja, vznemirjenosti in bolečine. Zelo natančno si ubesedila, kaj vse doživljaš in kakšno stisko ti povzroča nastala zmeda zaradi tvoje simpatije. Dopisovanje ti je sčasoma vzbudilo vse večje zanimanje zanj, kar je povsem naravno, še zlasti, ker se pogosto videvata.
Vajine interakcije so bile obojestransko naklonjene do januarske šole v naravi, ko se je vse spremenilo. Najbolj boleče doživljaš dejstvo, da je v vajini interakciji v živo izzvenelo njegovo zanimanje, hkrati si pa doživela izključenostjo iz skupine v sobi, kjer ste bile sošolke in sošolci, kar je zelo neprijetno in boleče.
Praviš, da mu je bilo vse bolj vseeno, navkljub tvojemu trudu s pripravo unikatnega darila s pismom, kar ti je vzelo precej časa in poguma za prenos svojega notranjega doživljanja na papir, s čimer si razlagam, da si želela pritegniti nazaj njegovo zanimanje. To izraža lepoto in zrelost, da lahko pokažeš zavzetosti za nekoga na izviren in iskren način. V skladu s tem ne vidim ravno razloga, da se sošolcu opravičuješ zaradi oznak, ki si jih daješ, o brezveznosti in dolgočasnosti. Zdi se mi, da ti je moralo biti zelo neprijetno in nerodno. Navkljub temu, take oznake niso primerne. V kolikor nas nekdo, na takšen ali drugačen način zavrne, to ne zmanjša naše vrednosti kot človeškega bitja v nobenem pogledu. Pomeni le, da s tem človekom ne moremo uresničiti tega, kar si želimo.
Pomembno ob tem, se mi zdi da v trenutni situaciji ohranjaš sočutje in prijaznost do sebe. Usmeri se v svoje interese, zanimanja in v vse kar te veseli - hobiji, hišni ljubljenčki, sprehodi, šport, risanje, petje, glasba, itd. Pomembno je tudi ohranjati odnose s prijateljicami, starši in ostalimi, ki so ti pomembni. Si mlado dekle, vredno ljubezni, katere čas šele prihaja. V šoli imaš dobre ocene in se trudiš za svoj uspeh. To pove o tebi, poleg inteligentnosti, da imaš določene učne navade. In vse to pride v življenju prav. In to še kako. Ponosna si lahko nase.
Medosebna razmerja in odnosi so kompleksne vezi, ki niso odvisne zgolj od nas samih. Poleg tega pa so tudi spreminjajoče se strukture. Stvari se ne odvijajo vedno po naših želja in to je lahko zelo neprijetno in boleče. Stanje, ki ga trenutno doživljaš je čustveno naporno in lahko tudi fizično utrujajoče. Boleča čustva sicer niso nevarna in se jim ni potrebno izogibati za vsako ceno, so pa zelo neprijetna. V kolikor boš potrebovala, se lahko obrneš na katerega od staršev, sorodnikov, vrstnikov, šolskih svetovalcev ali po potrebi kakšnega podporne skupine. Vsekakor je trenutno stanje prehodno in sem prepričan, da te prava sreča šele čaka.
V kolikor boš imela morebitna nadaljnja vprašanja, ti bom z veseljem odgovoril.
Lep pozdrav,
Jaka Kovačič, mag. psihosocialnega svetovanja
Ml
Mladostnik
Pozdravljena!
Vidim da si želo težki situaciji. Priporočam se da se z njem ne družiš ne sliš v njega. Mogoče bo potem pogrešal tebe in ti bo mogoče speč začel pisati. Mogoče ga moti da ti v njega rineš. Mene iskreno to nebi motilo njega verjetno moti. V tem primeru ga samo pusti na miru. Če te bo pogrešal te bo že poklical ali napisal če pa ne pa ne. Brez veze je da se boriš za nekaj kar nemoreš dobiti ali doseči. Zelo mi je žal da si v taki situaciji ampak bom reku pregovor za dežjem vedno posije sonce in tako je tudi v tvojem življenju. Če maš kako koli stvar glede ljubezni za vprašat mi lahko zastaviš kakršno vprašanje ne se bat. Vem da si dobra punca in ne se predat.
Želim ti da to situacijo urediš čim prej in da imaš takšno življenje kakor si ga ti želiš in veliko uspeha v šoli, faksu kjerkoli si.
Lp, mark