Pozdravljeni letos sem prišel v prvi letnik srednje šole in v razredu je punca ki mi je noro všeč karakterno in vizualno zdelo se mi je da mi daje dobre znake da sem ji všeč npr. zapomnila si je da imam zelo rad živali še posebej slone katerega mi je narisala na plakat ki so mi ga morali sošolci izdelati na plakat je napisala tudi da imam zelo lep nasmeh zdelo se mi je še zdaj se mi zdi da me opazuje. V šoli sem tih in resen in se obnašam tako čudno da še sam sebi se zdim čuden z njo se nisem uspel nič pogovarjati en dan me je sprejela na snapchatu in en dan sem ji napisal lepo sporočilo in povedal da mi je všeč ona pa je napisala da sem super fant in da ji je žal ampak da je njej všeč nekdo ki ga že dolgo pozna isto stvar mi je povedala njena prijateljica isti teden. Res res mi je všeč in ali obstaja možnost da ji bom postal všeč in kako je s tem. Še vedno pa se mi zdi da me opazuje. Zdi se mi da je moja sorodna duša in je popolna. Hvala za odgovor in pomoč
Uredništvo
Anadeja Bajzek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
res se mi zdi odlično, da si komunikacijo z dekletom, ki ti je všeč, začel iskreno. Pogosto predolgo analiziramo vsako najmanjšo interakcijo in iščemo znake, da smo nekomu všeč. S tem, ko si ji napisal, kaj čutiš, seveda odpreš tudi možnost za zavrnitev, vendar si s tem hkrati prihraniš čas, ko bi živel v negotovosti. Verjamem, da ne glede na njen odgovor še vedno gojiš nekaj upanja, da se tudi njena čustva čez čas spremenijo. Ne morem z zagotovostjo trditi, da se to ne bo zgodilo. Seveda je možno. Vendar iz tvojega zapisa predvidevam, da je njena naklonjenost zaenkrat zgolj prijateljska in držati se bilke upanja, da bo enkrat drugače, ti bo samo vzelo čas in energijo, ki bi ju lahko porabil, da spoznaš koga drugega.
Ko nam je nekdo všeč, ga pogosto idealiziramo in kujemo v zvezde. Mislimo si, da samo on poseduje lastnosti zaradi katerih smo se vanj zaljubili. Vendar je pomembno, da se zavedaš, da kvalitete, ki so te privlačile k njej, lahko najdeš tudi pri komu drugem, ki ti bo vračal čustva na enak način.
Ti si v dani situaciji naredil vse, kar si lahko. Sedaj je na potezi ona, ki lahko s to informacijo naredi karkoli želi. Tvoja naloga pa je, da se, raje kot da čakaš na izid, osredotočiš na to, kaj te je ta izkušnja naučila o tem, kakšnega partnerja si zares želiš.
Vso srečo!
Anadeja Bajzek, dipl. psihologinja (un)