živjo
Jz sm v enga tipa že tko (čez dva dni bo) 3mesce in najprej sm bla tko res zatreskana vanga da se tega sploh nism zavedala in mi je mogu to povedat od moje sestre tip (str je tko že 28 let). on sicr ve da sm jz vanga ampak kr ni nč reku kaj se mu zdi o tem sm ga uprašala prek neke aplikacije (telegram)  no ni reku da je vame ampak je na čudno-vljudn način hotu povedat da pač ni vame pol ga je ena moja frendica uprašala če je vame in je bil tko "bl ne" kar sam tko pomen "100% ne!" no skratka zdej ful nevem a mi je sam ušeč al sm rez zaljublena vanga. mislm zanga bi nardila skor vse sam pač e ti nekdo ne vrača čustev je to ful bedno.
hvala za kakršn kol odgovor.
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Vidim, da ti je všeč fant, ki do tebe ne čuti enake naklonjenosti. Sedaj se sprašuješ ali si zares zaljubljena vanj, ali ti je zgolj všeč, hkrati pa ti je precej neprijetno, ker je naklonjenost zgolj enostranska.
Razumljivo je, da si žalostna, morda jezna, obupana, ker ta fant do tebe ne čuti enako, kot ti čutiš do njega. Žal, na čustva drugih ne moremo vplivati, zato je najbolje, da se v taki situaciji poskušamo s tem sprijazniti, kar pa je najbrž lažje reči, kot pa zares storiti.
Kaj lahko torej naredimo v taki, trenutno nerešljivi situaciji? Sprejeti situacijo kot del življenja ne pomeni, da na to poskušaš pozabiti ali svoja čustva celo potlačiti, pač pa pomeni, da sprejmeš svoja čustva, se jih zavedaš, razumeš zakaj so se pojavila, hkrati pa si lahko pomagaš tako, da ko se ti zdi, da ne moreš nehati misliti nanj, svojo pozornost preusmeriš v neko, tebi ljubo aktivnost. Razmisliš lahko tudi o tem, kaj si se iz te situacije naučila oziroma kaj pa je bilo vseeno pozitivnega v tem? Zakaj ti je ta fant sploh všeč? Ali si morda spoznala, kaj ti je v odnosih z drugimi pomembno? Pomisli tudi, kaj bi v podobni situaciji svetovala svoji prijateljici? Torej da pogledaš na problem iz drugega zornega kota, kot zunanji opazovalec.
V kolikor je to možno, se lahko s tem fantom poskušaš tudi več družiti in ob tem raziskuješ, kaj je to, kar do njega čutiš, ter ga hkrati tudi bolje spoznavaš in tako vidiš, ali ti bo še vedno všeč v taki meri. Ko smo zaljubljeni namreč vidimo svojo simpatijo zelo idealizirano, kar pomeni, da se nam zdi popolna, brez napak, vidimo samo pozitivne lastnosti. Verjetno poznaš pregovor, da je ljubezen slaba :). S časom in spoznavanjem, dobimo tako tudi bolj realno sliko o drugi osebi, pa tudi o svojih čustvih.
Upam, da sem te vsaj malo usmerila in boš v mojem zapisu našla kaj uporabnega zase.
Želim ti prijeten teden in vse dobro,
Amadeja Jurič, mag. psihologije