pozdravljeni,
sem v 7. razredu, vsec mi je fant in 9. razreda, zdi se mi, da je malo možnosti, da bi lahko bil vame, imela sva že veliko eye contacto (očesnih stikov), kar mi je zelo všeč, in velikokrat me pogleda jaz pa sem nad tem vedno zelo navdušena/vesela/vzkičena,...ne vem, če sem mu res všeč in me je strah, da bi ga vprašala, če bi lahko bila več kot le prihatelja.
Lep pozdrav
in ze v naprej hvala
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da ti je všeč fant, s katerim se včasih spogledujeta, in želiš si, da bi bila kaj več kot prijatelja. Vsekakor spogledovanje, ki ga opisuješ, lahko pomeni, da je tudi fant tebe opazil, nate večkrat usmeri svojo pozornost. Vsekakor ti svetujem, da fanta najprej dobro spoznaš. Videz seveda ni vse, pomembno je tudi, kako se razumeta, ali se imata skupaj lepo itd. Razmisli, ali imata kakšno skupno točko (npr. isti hobi), kjer bi se lahko bolj spoznala. V kolikor poznaš kakšnega njegovega prijatelja ali prijateljico, se lahko tudi pri njej/njemu pozanimaš, kaj fant rad počne, kakšne interese ima.
Bodi lepo!
Lea Prinčič, mag. psihologije