Všeč mi je en fant ampak pred nekaj časa mi je postal všeč še en drug fant. Ne vem kako izbrati.... Pač zdaj sta mi pa oba ušeč...
• ma
matej
probaj izbirati kaj ima nekdo ki drugi nima in cemu dajes prednost
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Zanimiva situacija. Poskusi morda napisati za oba kaj ti je na njima všeč in kaj ne. Morda boš ugotovila, da ti je pa vseeno nekdo ljubši. Dodatno pa me zanima zakaj te to moti?
Nikjer ne piše, da ne moreš obema dati možnosti, da jih bolje spoznaš. Morda pa ne boš ti tista, ki boš obema všeč. Zagotovo bi se posvetila boljšemu spoznavanju fantov in tudi same sebe.
Če boš pa imela še kakšno dilemo, pa sem ti na voljo.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije