Ko sem prisel v srednjo solo mi je bila v razredu takoj vsec ena punca. Zdaj sva samo prijatelja jaz pa bi bil z njo se kaj vec pa ne vem na kaksen nacin pristopit do nje. Kaj naj naredim nisem se nicesar poskusal?
Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
hvala za tvoje vprašanje. Veliko tvojih vrstnikov se sooča s podobnimi težavami, saj je to obdobje, ko pričnemo navezovati romantične stike. To pa je veščina, ki se jo pogosto moramo naučiti sami, pogosto tako, da eksperimentiramo in se učimo iz izkušenj.
To na kakšen način boš pristopil do nje je popolnoma tvoja odločitev. Jaz pa ti lahko dam nekaj predlogov. Prvi predlog je ta, da do nje pristopiš osebno. Glede na to, da sta prijatelja, bi se lahko z njo o tem pogovoril, ko bi se družila sama. Preden se dobita si lahko na list papirja zapišeš kaj bi ji rad povedal, saj boš tako manj živčen in boš točno vedel kaj ji želiš povedati. Če bi ti pogovor v živo povzročal stisko, lahko to opraviš tudi preko telefona ali socialnih omrežjih (npr. telefonski klic ali SMS). Za pomoč lahko prosiš tudi prijatelje ali nekoga, ki vaju pozna. Na tak način lahko izveš ali simpatija do tebe goji podobna čustva. Lahko pa ti tudi pomagajo pri tem kako punci povedati, da ti je všeč.
Ne glede na vse si zapomni, da je najbolje biti iskren. Če nekomu iskreno zaupamo svoja čustva, tvegamo, da nas prizadane. A s tem tudi osebnostno zrastemo in se naučimo kako biti bolj samozavestni in asertivni.
Upam, da sem ti pomagala.
Srečno,
Taja Širca, dipl. biopsihologinja