Zdravo!
V juniju sem enkrat gledala en film in sem se noro zaljubila v enega izmed likov v filmu. Res sem bila nora nanj in sem mislila pač, da ne bo po kakšnih 2 mesecih minilo. A se ni. Ko so se začele počitnice sem sama gledala par delov. Potem sem bila ful žalostna, ko nisem mogla več gledati filma. Ko se mi je ponudila možnost za ogled filma sama prejšnj teden, sem film spet gledala. Enkrat pa je moj ati predlagal, da bi si ogledali ta film skupaj en dan. In to z mami in atijem! Komaj sem čakala, da je bilo konec. Ko sem vedela, da bo zdaj tisti del, ko zaigra on, mi je začelo srce biti sto na uro. Potem po koncu filma sem ugotovila, da sem imela super noč in sem bila spet žalostna, ker ga je konec. Ko sem brala knjigo, po kateri je bil posnet tisti film, sem ugotovila, da ima potem ta lik ženo in sina. Ob misli sem se zelo razjezila in potem sem si domišljala, da sem jaz njegova žena in on moj mož. Šlo je celo tako daleč, da sem spremenila vloge, ko sem brala knjigo. Naslednjo šolsko leto grem v osmi razred in verjetno ne bom imela toliko časa za ogled filma. Le kaj naj naredim?
Girlinlove
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, si se močno zagledala v enega izmed likov svojega najljubšega filma. Sedaj te skrbi, ker si filma, v katerem nastopa tvoja simpatija, v času šole ne boš mogla več ogledati in hrepeniš po tem, da bi se večkrat lahko »srečala« preko ekrana.
Vsi se kdaj po malem zaljubimo v like iz filmov in knjig. Kljub temu, da niso resnični, se nanje vsekakor lahko navežemo in do njih celo gojimo čustva. Liki se nam zdijo kot resnične osebe, pogosto pa so tudi predstavljeni kot popolni – lepi, prijazni, pogumni itd. Zdi se, da nimajo nikakršnih slabih lastnosti, tako da se je vanje še lažje zaljubiti.
Svetujem ti, da poskušaš svojo zaljubljenost deliti z drugimi, npr. s svojimi prijateljicami. Ugotovila boš, da nisi sama, saj tudi one sanjarijo o kakšnem liku poleg tega pa boš imela možnost spregovoriti o liku iz filma, kaj ti je na njem všeč ipd. Morda ti bo lažje, da svoje sanjarije in občutke, ki jih imaš o tem liku tudi zapišeš. Lažje se boš soočila s svojimi občutki, če jih zapišeš na papir, hkrati pa iz tvoje ljubezni nastane nekaj ustvarjalnega in česar se boš lahko spominjala.
Omenila si, da te skrbi, da si filma ne bi imela časa ogledati med šolo in bi ta lik močno pogrešala. Lepota tega, da si se zagledala v izmišljen lik je v tem, da si z njim lahko kadarkoli želiš. Poskusi najti kakšne druge načine, kako ostati v stiku z likom – kot že prej omenjeno je to lahko preko sanjarjenja in pogovora z drugimi, izmišljevanja zgodbic o liku ipd.
Navsezadnje pa je dobro, da se zavedaš, da je lik nekdo, ki ne obstaja, čeprav do njega gojiš čustva. Trajalo bo nekaj časa, da sprejmeš, da odnos z njim nikoli ne bo resničen, vendar pa to ne pomeni, da tvoje obdobje zaljubljenosti v ta lik ne more biti prijetno.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije