Že nekaj časa sem zaljubljena v enega fanta in nisem prepričana, če slučajno vidim znake obojestranskih čustev ali se mi že blede. Ta fant je tako dobrosrčen in ne vem več, ali sem mu všeč ali je samo vljuden do mene. Glede na to, da sva v sosednjih razredih in nimava niti ene ure skupaj mi še vseeno včasih piše po Snapchatu, me pozdravlja in včasih tudi z njim klepetam, na hodniku se mi pa včasih tudi nasmehne. Pogovarjanje z njim po Snapchatu je kar zanimivo, ker se zelo smešno izraža, poleg tega pa kar naenkrat blekne ven kako totalno čudno izjavo ali pa zadnjič enkrat, ko mi je slikal hišo z mojim oknom obkroženim (živiva na isti ulici). Zadnjič ko sem hodila domov iz šole me je pospremil en del poti in se je ob meni peljal s kolesom medtem ko sva klepetala aaaaaa <3 Kljub njegovemu občasnemu rahlo čudnemu obnašanju se mi pa še vedno strašansko dopade. In ne vem kaj naj naredim, ali naj kaj ukrepam glede tega?! Ali lahko kdo na podlagi povedanega presodi, če je kakšna možnost, da sem tudi jaz njemu všeč?
Aaaaaaaaa
• kr
kr_ena_1
jah, usaj mal si mu že ušeč, drgač te nebi šliviu
kkšn emotikon s srčki mu na Snep stisn, pa boš vidla, če kej trza hehe
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kot si zapisala, si v sosošolca zaljubljena že kar nekaj časa. Včasih se pogovarjata in si dopisujeta, tudi spremljal te je že do doma. Opisala si, da se občasno malo čudno vede. Morda je to zaradi tega, ker si tudi ti njemu všeč? Spodbudila bi te, da bi to tudi ugotovila. Lahko se mu skušaš približati preko skupnih interesov, če jih imata. Poizvedi, kaj ima rad oziroma kakšne hobije ima, kaj ga zanima in veseli. Na ta način boš lahko spoznala, kako se mu lahko približaš. Če ima rad določen šport, se lahko tudi ti odločiš zanj; če hodi k določeni interesni dejavnosti, se vključi tudi ti.
Morda ga lahko vprašaš, katere filme in glasbo ima rad. Na podlagi tega lahko vidiš, če je kaj takšnega v kinu, kamor ga lahko tudi povabiš. Če morda katerega predmeta najbolj ne razumeš, ga skušaj vprašati, če bi ti lahko razložil tovrstno snov. Če se boš več začela družiti z njim, boš tudi videla, kako se bo obnašal do tebe in kaj bo govoril ali počel. Na ta način boš potem postopoma izvedela, če si mu tudi ti všeč, saj bo to lahko pokazal z različnimi znaki in besedami. Če si morda bolj direktna oseba, mu lahko tudi naravnost poveš, da ti je všeč in ga vprašaš, kako se ti njemu zdiš ter ali so možnosti za razvoj vajinega odnosa. Tako boš takoj vedela in dobila informacijo, če se bo vajin odnos lahko razvijal ali se boš mogla preusmeriti.
Skušaj ga bolj spoznati in se povezati z njim, potem boš pa videla, kam bo odnos vodil.
Želim ti, da bi se odnos tako razvil, da bo zate najboljše.
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije