Zivjo,
Že nekaj casa se na druzabnih omrezjih dopisujem s kaksnimi puncami, a nikoli ne vem potem kako nadaljevati in preveriti ce sem ji vsec.Mi lahko mogoce s cim v zvezi s tem pomagate?
hvala
• le
legvan
oj,
če večinoma začenja dopisovanje ona, si ji verjetno všeč, ali pa te ima samo za res dobrega prijatelja(malo manj verjetno), bodi pozoren kako teče pogovor, kdo komu odgovarja kdo koga sprašuje, če si ji res všeč bo hotela izvedeti čim več o tebi, super je tudi če je razmerje med vama približno enako, poglej tudi kako se konča pogovor, kdo zaključi in tako dalje, če velikokrat reče da ma nekaj nujnega..., to vse upoštevaš pol pa nekako oceniš kolk si je všeč. za nadaljevanje, če bi kero ven povabil, pa zberi pogum in jo enostavno vprašaj, pa boš videl pri čem si, lahko si izmisliš tudi nek razlog zakaj gresta ven, da imaš več možnosti da privoli, npr. bi ji rad kaj pokazal, imaš/ima rojstni dan, si dobil dve karti za kino... nevem nekaj si zmisli(če se že poznata v živo in jo povabiš ven, ni nujno da si ji všeč, mogoče bo privolila zgolj iz prijaznosti), še to moraš tvegati, zavrnitve so del življenja vedno so bile in vedno bodo del ljubezni, od ljubezni pa dobiš toliko kolikor si pripravljen vanjo vložiti.
upam, da pomaga, pa srečno.
• Bo
Bond007
Kar je legvan povedal si kar zapiši ker so zelo natančni nasveti, ni kaj veliko dodati.
• si
sisi
okej to zj prhaja od punce k si je ene dve let snepala z ogromn tipi na snepu zj mam pa fanta eni so mi bli ful usec eni ful ne za ene pa pac se takrt nism vedla da so obstajal kr mi je blo tok vseen lj prvo ce ti velik snepa ce dejansk ve kir si pa ti ne odgovarja dry pol je supr znak ce odgovarja dry pac pa ne govorim to da enkrt ampk vecino casa pol pozabi ce ti kdaj sama kej pise supr to je najbls znak zj pa pc sam ne bit pick me recimo men so ful na ziuce sli tipi k so pisal “a ti nism lep” “ a se nocs z mano pogovarjat” “ zihr ti nism usec” pa take pac kr sami pd sebe so to pisal pac valda da nebom nc grdga rekla jr nism tk sam pol sm jih pac ghostala kr mi je slo na ziuce pa ne prevec rint u njih tk ne juh kr tkoj uprasat nevem s kokimi tipi si snepa al pa ce bi sla vn al pa kej to pocak usaj ene dva tedna da jo karkol tazga vprasas kr ce ne bos zgleu napadaln
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Živjo,
Dopisovanje zna biti kar stresno, ker ne vidimo telesne govorice in mimike sogovornika in lahko sklepamo le na podlagi sporočila. Razumem te, da si želiš vedeti, ali si ji všeč, hkrati pa te je malo strah vprašati preveč direktno.
Namesto da takoj razmišljaš, ali si ji všeč, se najprej osredotoči na pogovor. Postavljaj ji vprašanja o stvareh, ki jo zanimajo (šola, hobiji, glasba, šport), deli tudi kaj o sebi in opazuj, ali pogovor teče v obe smeri. Če ti sama piše, sprašuje o tebi, se spomni stvari, ki si ji jih povedal, in želi nadaljevati pogovor, so to običajno dobri znaki.
Ali si ji všeč, se bo pokazalo skozi čas. Če se počutiš dovolj sproščeno, jo lahko povabiš na klepet v živo ali na skupno aktivnost v družbi vrstnikov – odziv ti bo veliko povedal.
Želim ti veliko sreče!
Cita Jenko, mag. psihologije