Kaj naj naredim če sem zaljubljena,ampak res ne želim da to kdorkoli izve saj bi me izzival.S tistim fantom bi morda bila, a ne vem če me bo zafrkaval tudi on saj me je sram.
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Praviš torej, da ti je neprijetno ob misli, da bi kdo izvedel za tvojo zaljubljenost in se iz tega norčeval. To je seveda čisto normalno, tvoja čustva in občutki so samo tvoja in prav je, da jih deliš le, če se počutiš varno. Torej, tega ni treba deliti z nikomer, če tega ne želiš.
Če se morda sprašuješ, kaj si misli ta fant o tebi, lahko odnos s tem fantom razvijaš počasi – najprej kot prijateljstvo, ki lahko kasneje zraste v kaj več. Opazuj, kako se obnaša do tebe: če je prijazen in spoštljiv, je to dober znak; če te zafrkava, potem bi se bilo smiselno vprašati, ali s to osebo sploh želiš deliti svoja čustva in doživljanje?
V vsakem primeru pa je pomembno, da veš, da sta sram in negotovost običajna, ko nam je nekdo všeč. Pomembno je, da si prijazna do sebe in si pri teh zadevah vzameš dovolj časa, saj je izbira pravega partnerja kar velik zalogaj.
Upam, da ti je odgovor v pomoč, če te zanima še kaj, pa mi napiši.
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije