Pozdravljeni
Že nekaj tednov gledam enega fanta iz naše šole. Ker treniram plavanje ga vsakič ko imam trening vidim v garderobi. Zelo sem zaljubljena v njega. Jaz sem stara 12 ket on pa 14 let. Dvomim da bo se zaljubil vame. Zato se tudi vako jutro namažem in naperfumiram s perfumom.
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Živjo!
Zaljubljenost je res lepo, a hkrati tudi vznemirljivo čustvo, ki lahko prinese veliko veselja, pa tudi negotovosti. Povsem razumljivo je, da razmišljaš o tem fantu in se sprašuješ ali bi mu bila lahko všeč.
Napisala si, da dvomiš, da se bo zaljubil vate. Če dvomiš, da bi se lahko zaljubil vate, se vprašaj, zakaj tako misliš. Morda ga še ne poznaš dobro ali pa nisi prepričana, kako te vidi. Ne glede na to, ali so ti občutki obojestranski ali ne, je pomembno, da se v svoji koži počutiš dobro. Ni treba, da se mu skušaš prilagoditi ali spremeniti.
Če bi se mu rada približala, lahko začneš z majhnimi koraki, kot so nasmeh, prijazen pozdrav ali sproščen pogovor. Ni treba hiteti – prijateljstvo in simpatije se pogosto razvijejo naravno, ko se ljudje bolje spoznajo.
Najpomembneje pa je, da se počutiš dobro sama s sabo in da ne meriš svoje vrednosti po tem, ali te nekdo opazi ali ne. Si edinstvena in in si super takšna, kot si!
Če bi potrebovala še kakšen nasvet, mi lahko napišeš.
Vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije