pozdravljeni,
ime mi je Ema. Zelo zelo mi je všeč moj sošolec. Nevem kako naj mu to povem ker me je strah, skrbi me da se bodo vsi smejali in strah me je da bo rekel da mu jaz nisem všeč.
prosim pomagajte!
Ema
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kot praviš, bi sošolcu želela povedati, kako se počutiš. Verjamem, da razmišljaš o vseh možnih izidih, kaj bo, ko boš sošolcu povedala, da ti je všeč, in te to skrbi. Odzivov drugih ne moremo nadzorovati, lahko pa nadzorujemo svoje vedenje - kaj povemo in kako se na njihov odziv sami odzovemo.
Kot prvo bodi čim bolj iskrena - do sebe in do njega. Razmisli, kako se ob njem počutiš, kaj ti je na njem všeč, in česa bi si želela v odnosu z njim.
Izberi tudi primeren in tebi ustrezen kraj in čas, kjer se boš počutila varno in prijetno. Morda je to trenutek, ko se družita v živo in sta na samem ali kako drugače. S tem, ko sta sama, ohranjaš vajino zasebnost.
Seveda je izražanje tega, da nam je kdo všeč, lahko strašno, vendar je obenem tudi zelo pogumno! Pri tem je pomembno, da si čim bolj neposredna in ne ovinkariš o tem, kako se počutiš, in o tem, kaj bi si želela v odnosu z njim. Pri izražanju svojih čustev bodi samozavestna, kar pomeni, da se ob njegovem odzivu ne ustrašiš.
Ob vsem tem bodi odprta in pripravljena na pogovor tudi o njegovih čustvih. Mogoče bo potreboval čas, da razmisli, mu bo nelagodno, se bo počutil enako ali ne. Ne glede na izid pogovora pa mu prisluhni, ga poslušaj razumeti in spoštljivo sprejmi njegov odziv. V kolikor ne želiš, da bi za to izvedeli drugi, mu to lahko tudi poveš.
Veliko poguma ti želim!
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)