Zdravo, pisem ker mi je vsec ena oseba ona pa mene niti ne pozna. Vem da bi jo tezko osvojil zato bi vas prosil za par predlogov ker imam negative rizz. Tudi sam nisem lep v obraz tako da nevem kako ljudje name sploh gledajo
Hvala
Uredništvo
Nika Verbič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen,
pišeš, da ti je všeč oseba, do katere ne veš, kako pristopiti, prav tako pa imaš občutek, da drugim, zaradi svojega izgleda, nisi najbolj všeč. Kljub temu da nisi podrobneje opisal situacije oz. dileme, v kateri si se znašel, ti bom poskusila pomagati po svojih najboljših močeh. Naj pa te na začetku pomirim, da je zaljubljenost zanimiv pojav in da se v današnjem času veliko mladostnikov ter mladostnic znajde v podobni situaciji, torej, da jim je všeč nekdo, ki ga sploh ne poznajo in ne vedo, kako pristopiti do njega/nje, zato vedi, da nisi sam v tem.
Najprej bi povedala to, da je povsem normalno, da nismo vsem všeč. Vsak ima namreč svoj okus in veliko bolj kot zunanji izgled je pomembna naša osebnost, torej, kakšni smo, kako delujemo in se vedemo, kakšno energijo oddajamo, kako razmišljamo…tako je tudi pri prijateljih, ne samo pri potencialnih partnerjih. Prav tako ne moremo vedeti, ali bomo osebi všeč ali ne (ne obstaja pravilo, ki bi nam pomagalo pri tem, da bi zagotovo vedeli, ali bomo osebi všeč)…lahko se zgodi, da nam je neka oseba vizualno všeč, a potem, ko jo spoznamo, vidimo, da v bistvu sploh nismo kompatibilni (si ne ustrezamo, imamo drugačne vrednote, pogled na stvari ipd.).
Ker nimam bolj podrobnih informacij o tem, kje si to punco videl (na šoli, preko družabnih omrežij), koliko je stara ipd., ti težko podam kakšen bolj konkreten nasvet, lahko pa s teboj delim nekaj nasvetov, kako bi lahko pristopil do nje, a vedi, da so to zgolj nasveti/predlogi. Če je ta punca iz tvoje šole, se ji lahko za začetek na hodniku nasmehneš, lahko jo tudi pozdraviš oz. ji prikimaš (v smislu pozdrava). Če veš, da obiskuje kakšen krožek, se lahko tudi sam pridružiš skupini in jo skušaš na takšen način spoznati. Prav tako lahko vprašaš prijatelje, če jo morda poznajo in preko kolegov skušaš stopiti v stik z njo. Najboljša varianta bi torej bila, da bi jo spoznal spontano, ampak živimo v času, ko je to kar težko, tako da bi ena možnost bila tudi, da ji napišeš kakšno sporočilo preko družabnega omrežja. Če pa si jo zasledil preko družabnega omrežja, pa je en način, kako narediti prvi korak, da jo zafollowas npr. na Instagramu. Lahko ji »polajkaš« potem kakšen story in s tem izkažeš zanimanje. Če pa boš začutil, da ji lahko kaj napišeš, pa je eden izmed načinov tudi ta, da ji napišeš. Gre torej zgolj za predloge, ki jih lahko uporabiš, žal pa ne obstaja recept, ki bi nam pomagal pri tem, da bi vzpostavili prvi stik z osebo. Če želiš, mi lahko napišeš kaj več o tem, kdo ta punca je, kje si jo videl (torej npr. na šoli, kje drugje), koliko je stara...Skušaj tudi sam pomisliti, kaj vse morda veš o njej, saj ti morda to lahko potem pomaga pri vzpostavitvi prvega kontakta.
Pri tem naj omenim še to, da z ljudmi lahko skušamo vzpostaviti stik oz. odnos, žal pa tega ne moremo narediti pri čustvih. Čustev pri ljudeh ne moremo kar izsiliti, četudi si to res močno želimo, a kot sem rekla, s tem ni nič narobe. To nakazuje zgolj na raznolikost med nami. Ne glede na to, kako se bo izpletlo, pa se moraš zavedati, da je res tako, kot pravijo – »Vsaka stvar je za nekaj dobra« in da te morebitna zavrnitev s strani določene osebe lahko pripelje do nečesa boljšega, tako da kljub morebitni zavrnitvi ne obupaj.
Zagotovo se bo našla oseba, ki ti bo všeč in ti boš všeč njej…nič hudega, če tega ne boš našel takoj, imaš še čas. Si mlad in našla se bo oseba, ki te bo sprejela v celoti. Preden pa najdeš to osebo pa ti predlagam, da sprejmeš sebe, takšnega kot si. Vsak izmed nas ima določene kvalitete kot tudi stvari, ki bi si jih želel spremeniti. Zato namesto, da bi se pretirano osredotočili na stvari, ki nam niso všeč, moramo pomisliti tudi na to, kaj nam je na nas všeč, v čem smo dobri, katera so naša močna področja in se na to vsakodnevno opomniti. Prav tako moraš vedeti, da se veliko stvari da tudi spremeniti oz. na njih delati. Pri izgledu je sicer res tako, da ga sami ne moremo pretirano spremeniti, saj nam je bilo to dano ob rojstvu, a ne pozabi, izgled res ni vse! Si veliko več kot to, kako izgledaš:).
Prav tako punce ne poznaš, zato ne moreš vedeti, kako bi se ujela. Velikokrat se nam zgodi to, da si, preden osebo dobro poznamo, v glavi ustvarimo idealizirano podobo (torej idejo o tem, kakšna naj bi ta oseba bila) in o njih sanjarimo, kar pa najverjetneje sploh ni realna slika njih.
Naj pa te pomirim – res se nikamor ne mudi. Zagotovo boš našel svojo osebo ob pravem času. Čar ljubezni je v tem, da je ne moremo pričakovati in da se velikokrat zgodi nepričakovano, tako da le mirno in pogumno naprej!:)
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj malo pomagala, če pa imaš morda še kakšno vprašanje, se lahko ponovno obrneš name.
Lepo bodi in vse dobro ti želim,
Nika Verbič, dipl. psihologinja (un)