Všeč mi je fant s katerim se srečujeva enkrat na teden in je olika. Poznava se približno pol leta. Ima punco, ki je enako stara kot on 14. A, je kakšna možnost, da mu bom bila kdaj vsaj malo všeč. Vsak večer si predstavljam romantične trenutke z njim, kako naj ga pozabim.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Če te pravilno razumem, se sprašuješ, ali obstaja možnost, da bi fant, ki te privlači, morda začutil enako do tebe, kljub temu da je že v zvezi. Hkrati pa iščeš nasvete, kako pozabiti nanj, če se ta možnost ne uresniči.
Na žalost ti ne znam odgovoriti, ali obstaja možnost, da bi ravno tem fantu bila tudi ti kdaj všeč, ti pa predlagam, da poskusiš sprejeti in spoštovati, da je trenutno že v zvezi z nekom, in ti svetujem, da se raje osredotočiš nase. Posveti se svojim hobijem, interesom in dejavnostim, ki te osrečujejo. To ti bo namreč pomagalo ohranjati pozitivno in izpolnjeno življenje ne glede na čustva, ki jih čutiš do fanta. Če želiš, lahko svoja čustva tudi podeliš z nekom, ki ti je blizu in ti lahko ponudi podporo. Rada bi te še opomnila, da ni potrebe, da na fanta pozabiš, zato ti predlagam, da se ne osredotočaš na to. Povsem razumljivo je, da pogosto misliš na osebo, ki ti je všeč. Pozorna bodi edino, da zaradi misli na fanta ne zanemariš drugih stvari, kot so npr. delo za šolo ali druženje s prijatelji in prijateljicami.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč in ti želim vse dobro,
Martina Bošnjakovič, psihologinja (UNI)