Torej jaz in moja ful ful fajna frendica sma v istega fanta, a ona tega ne ve, saj je ne želim prizadeti. Hotela sem ji povedati, a, ko sem ugotovila, da ji je všeč sem v trenutku utihnila. ne želim, da najino prijateljstvo razpade. Vem, da to ni zdej neka kriza ampak meni je nelagodno. Nevem kaj naj.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
me veseli, da si se s svojim vprašanjem oz. dilemo obrnila na nas. Pišeš, da sta ti in tvoja ful fajna frendica zaljubljeni v istega fanta. Če te prav razumem, si ji hotela povedati o tem, da si zaljubljena v enega fanta, a ko si ugotovila, da je tudi ona zaljubljena v istega, ji nisi želela povedati. Praviš, da ne želiš, da vajino prijateljstvo zaradi tega razpade.
V življenju se nam zgodijo mnoge situacije, ki na prvi pogled izgledajo težke, morda neprijetne, a večinoma so vse rešljive. Tudi to se zgodi, da se dve prijateljici zaljubita v istega fanta. Menim, da mora pravo prijateljstvo temeljiti med drugim na zaupanju in iskrenosti, kar naj bi bilo pravzaprav temelj vseh bližnjih odnosov. Kvalitetne odnose težko vzdržujemo in negujemo, če ni zaupanja in iskrenosti. Morda pa prijateljici kljub tvojim dilemam poveš, da sta zaljubljeni v istega fanta, saj boš težko ves čas "prikrivala" svoja čustva in simpatijo do tega fanta. Težko se boš vedno izognila temi o fantih in zaljubljenosti, saj te bo verjetno vedno skrbelo ali boš kaj rekla, s čimer bi se izdala. Morda s prijateljico odkrito spregovoriš o tem, hkrati pa ji poveš, da ti je vajino prijateljstvo pomembno in dragoceno in da ne želiš, da zaradi zaljubljenosti v istega fanta vajino prijateljstvo ne bi bilo več to, kar je sedaj. Morda poudarek v pogovoru daš res na to, kako fajn odnos imata vidve in da želiš, da tak ostane še naprej. Menim, da bo prijateljica razumela in da je tak pogovor lahko samo še doprinos k vajinemu dobremu odnosu.
Želim ti vse dobro in upam, da boš zbrala pogum in se s prijateljico odkrito pogovorila. Če boš želela, lahko napišeš kako je stekel pogovor.
Držim pesti.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka