Pozdravljeni!
Že eno leto sem zaljubljena v enega fanta in star je 15 in nevem kako naj se mu približam
Hodi namreč v isto šolo kot jaz in se želim zbližati z njim. No rekel je da sm lepa da mam lepo postavo da ma rad punce ko hodijo v fitnes. Pa reku je da se boma objela po počitnicah in se dobila v šoli. No on ni Slovenec ampak res mi je ful všeč pa želim si biti njegova punca da  bom malo vedela kako je ko imaš fanta. Všeč mi je pa od oktobra ko sem prebolela staro simpatijo. No in res ma lepo postavo pa res ga mam najraje pomeni mi čisto vse . In tudi pismo sem mu napisala da mi je všeč ampak zdaj cel njegov razred ve da sm v njega ker jim je on povedal in me je malo sram. In vedno ko ga vidim imam metuljčke v trebuhu pa malo postanem živčna saj to je normalno če so zaljubljen ne. No bila sva tudi na videoklicu pa je rekel en njegov prijatelj da na mestu moje simpatije bi bil z mano in se je moja simpatija strinjala. Pa reku je da bi punco pustil zaradi mene. Pa moji sošolki naju bosta pustili sama pa mu bom lahko vse povedala kaj čutim do njega in upam da imam sanse pri njemu
• so
sovica
Živjo,
če si res želiš bit z njim se mi zdi da poskusi in tudi po opise se fant sliši zelo v redu.
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opisuješ, da se želiš zbližati s fantom, ki ti je všeč in obiskuje isto šolo kot ti. Napisala si mu pismo, v katerem si mu dala vedeti, da ti je všeč. Omenila si, da sta že imela nekaj komunikacije, v kateri ti je tudi sam priznal, si mu všeč. Ob koncu si omenila dejstvo, da ima punco. Ali ti je dal to vedeti ali si izvedela od drugih? Morda trenutno glede na to dejstvo ni pravi čas za spoznavanje z njim. Verjamem, da tudi tebi ne bi bilo všeč, če bi si tvoj fant dopisoval z drugim dekletom. Poskusi preusmeriti svojo pozornost v aktivnosti, ki jih imaš rada ter v druženje s prijatelji. Če se bodo zadeve preobrnile in bo fant morda samski, pa bo vsekakor takrat še ogromno časa za to, da se spoznata. Verjamem, da bo tudi zate prišel čas, ko se bodo vse stvari poklopile in boš spoznala fanta, ki ti je všeč ter bo pripravljenost na zvezo obojestranska.
Če boš imela še kakšno vprašanje, sem ti na voljo. Bodi dobro.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije
• za
zaljubljena
Pozdravljeni!
Fantu sem povedala vse kar čutim do njega in kaj si mislim in da si želim da se druživa ampak mi je on rekel da me ne mara da se ne morma družit da sm grda in da ma rad punce ko so ful lepe pa majo veliko make upa gor. In reku mi je da sm ogabna. Pa da nima rad punce ko so ful zaljubljene. In potem me je blokiral in izbrisal iz snapchata in on je rekel da me namenoma zajebava v  glavo in se norčuje.In res me je prizadel ampak njemu ni žal in se mi ne misli opravičit pa rekel mi je da sm tečna kr skos neki težim in  res nevem kako ga bom prebolela pri meni to terja veliko časa saj mi je on res všeč
• Uredništvo
Tjaša Rola
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena ponovno,
tokrat opisuješ, da se je fant vedel popolnoma drugače, kot si opisala v prvem sporočilu. Glede na tvoj opis njegovega vedenja, ki nikakor ni zrelo in je neprimerno ter na dejstvo, da ima punco, je vsekakor bolje, da svojo energijo in pozornost usmeriš drugam. V nekaj, kar bo bolj pozitivno vplivalo nate. Lahko je to druženje s prijatelji, nova aktivnost, branje, karkoli imaš rada. Vajini interesi trenutno sigurno ne gredo v isto smer. S postavljanjem jasnih meja v odnosu, kar pomeni tudi, da ne dopuščamo nespoštljivega vedenja, zaščitimo sebe in s tem poskrbimo za svoje dobro počutje in občutek samozavesti.
Obdobje mladostništva je vsekakor zanimivo in turbulentno obdobje.  V tem obdobju pogosto doživljamo pisano paleto čustev, od občutkov zaljubljenosti do žalosti in razočaranj. Z vsakim novim odnosom pa dobimo nove izkušnje, na podlagi katerih si oblikujemo idejo, kakšne osebe so nam všeč ter bi jih želeli imeti blizu in katerih se bomo raje izogibali.
Glede na tvojo mladost boš vsekakor še doživela veliko trenutkov zaljubljenosti in verjamem, da tudi prave ljubezni.
Če boš imela še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije