Živjo! Rada bi povedla, da mi je en fant všeč, ki je dve leti starejši, vendar nevem kak bi mu to povedala, saj se menila preko cheta, vendar poznam njegove prijatelje, in vem kdo je. In imava veliko skupnih interesov in hobijev. Samo nevem kak bi mu to povedala, saj nevem kak bi reagiral... Nevem kaj naredim...
• Vo
Vodnarka
Živijo,
Tudi sama sem bila v podobni situaciji, le da je bila moja simpa eno leto starejša od mene. In sem se tudi sama spraševala kaj naj naredim, da me ne bo napačno razumel? Pa sem našla odgovor: fantu je všeč če punca naredi prvi korak ker mu s tem pokaže, da mu nekaj pomeni. Zato kar zberi pogum in stopi do njega. In nič naj te ne bo sram če te bo malo čudno pogledal, čez kakšne pol leta bosta oba hvaležna da si naredila prvi korak, ker morda se bo iz tega še kaj razvilo.
Srečno, verjamem vate pa sporoči kako ti bo šlo❤
• Uredništvo
Jaka Kovačič

Odgovor svetovalca:
Živjo,
glede vprašanja, kako stopiti v kontakt z dve leti starejšim fantom, ki ti je všeč, me zanima, če si že morda govorila s kakšno od prijateljic o situaciji v kateri se nahajaš in kako bi one odreagirale v podobnih situacijah.
Pojavlja se mi tudi vprašanje, ali sta bila v živo v kontaktu s tem fantom in kakšne so vajine interakcije, ko se vidita (če se kdaj)? Dobro bi bilo vedeti, kakšen odziv bi doživela v stiku v živo in kako bi se nadalje razvijala komunikacija. Socialna omrežja nam sicer omogočajo komunikacijo in stike v omejenem obsegu, koder so izvzeta opažanja medsebojnih čustev, kar lahko naredi situacijo precej manj pristno in bolj nejasno.
Želim ti srečo ob nadaljnjem raziskovanju.
Lep pozdrav,
Jaka Kovačič, mag. psihosocialnega svetovanja