Zanima me kako povedati punci s katero se zelo malokrat vidiva da mi je všeč. Problem je namrrč v tem da kadar se vidiva, vendar je to zelo redko, ona daje občutek da sem ji všeč.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen!
Veliko mladostnikov se sooča s podobnimi izzivi kot si jih opisal ti. V mladostništvu in tudi kasneje v odraslosti je čisto normalno, da nam je težko povedati drugi osebi, da nam je všeč. Ko to storimo, se namreč precej izpostavimo in smo ranljivi, saj obstaja tudi možnost, da nas druga oseba zavrne. Napisal si, da se s to punco ne vidita prav pogosto, a ko se vidita, ti daje občutek, da si ji všeč, kar je seveda spodbuden znak. Bi se ji lahko na kakšen način približal, da bi se videla večkrat? Tako bi lažje našel primeren trenutek in ji razkril svoja čustva. Če to ni mogoče, razmisli, kako se ji približati »na daljavo« - morda s pomočjo kratkih sporočil, družbenih omrežij? Ko bosta več v stiku, ji boš najbrž tudi lažje razkril svoja čustva.
Srečno!
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij