Hej
Stara sem 12let všeč mi je en fant povedala sem mu da mi je všeč in baje da sem jaz tudi njemu všeč malo ne skrbi ker mi že en mesec ni nič pisal strah me je da ni več v mene ampak da je v mojo najboljšo prijateljico in nevem kaj naj naredim prosim pomagajte mi al naj ga pustim al kaj res nevem aja pa še nekaj me zanima kaj je fantom najbolj všeč na puncah.
Lp Alja
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem, se s tem fantom nista slišala že kakšen mesec, sprašuješ pa se, če ga naj pustiš ali ne. Mogoče je dobro, da se skušaš z njim pogovoriti v živo glede vajinih čustev in razmišljanj. Nenavadno je, da se ne bi tako dolgo slišala, če sta skupaj. Morda ga je res dobro povprašati o tem, kaj čuti do tebe in videti njegov odziv v živo. Poskušaj ga povabiti kam na pijačo ali sprehod in mu to omeni. Lahko povprašaš tudi svojo prijateljico o tem, če se kaj sliši s tem fantom ter ji razložiš situacijo.
Sprašuješ še, kaj je fantom najbolj všeč na puncah. Tukaj težko sledi enoznačni ali pravilen odgovor, ker je tega toliko, kolikor je oseb. Torej to pomeni, da je vsakomur lahko všeč nekaj drugega, kakor drugemu. Mogoče se nekomu najbolj dopade karakter osebe, pripravljenost pomagati, sproščenost ali humor, spet drugemu je pomemben fizični izgled ter skupni interesi ipd. Najboljše je, da na začetku, ko spoznaš fanta, le-tega tudi povprašaš o tem, kaj se mu najbolj dopade pri nasprotnem spolu in tudi sama poveš, kaj je tebi najbolj všeč. Tako potem ne bo neprijetnih situacij, temveč bosta vedela, pri čem sta. Vsekakor pa ne pozabi biti in ostati ti, torej edinstvena oseba, ki je drugačna od ostalih prav zaradi svojih lastnosti in tistega "nekaj", kar te dela nenadomestljivo.
Lepo te pozdravljam in ti želim lepe poletne dni,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
• Al
Alja1159
Pozdravljeni
Hvala za odgovor
Tudi jaz vam želim lepe poletne da ni,
Lp Alja