Pozdravljeni!
Gre se za to moja simpatija ima punco jaz pa sem zelo zaljubljena vanj in moja čustva so premočna kako zdaj pozabiti na simpatijo in izbrisati čustva do njega saj trenutno ga še ne morem preboleti, ker sem že od začetka leta zaljubljena vanj in sem bolj sramežljiva in si nisem upala priznati da mi je on všeč. No in potem ko je videl da sm v njega je sedel čisto zraven mene na hodniku pa pogovarjal se je z mano in mi je bilo ok. To da ima zdaj punco me je pa res prizadelo in nevem kako ga bom prebolela kdaj ga bom prebolela rabim čas da ga prebolim in da ga izbrišem iz srca. Ampak želim si pa vsaj da bi se družila kot prijatelja vsaj to si želim če nič drugega ne bo nikoli med nama
Lp Danaja
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, se trudiš preboleti fanta, ki ti je všeč, saj si je ta pred kratkim našel dekle. Praviš, da ti je v preteklosti namenjal pozornost, saj je vedel, da ti je všeč. To, da si je našel dekle, te je zelo presenetilo in potrlo. Sprašuješ, kako bi ga lahko prebolela ter ali obstaja kakšna možnost, da ostaneta prijatelja.
Razumljivo je, da ti je težko. V preteklosti je fant kazal zanimanje zate, sedaj pa te je presenetila novica, da si je našel nekoga drugega. Zavrnitev tako lahko še bolj boli, saj je res nisi pričakovala.
Morda se sedaj zdi, kot da je ta fant edini na svetu, vendar je okoli tebe ogromno drugih, ki se oz. se bodo zanimali zate. Splača se počakati na nekoga, ki ti bo čustva vračal in s komer se boš res dobro razumela. To je lahko tudi priložnost, da ugotoviš, kako dobra družba si lahko sama sebi. Poskusi kakšen nov hobi, ki si si ga že dolgo želela poskusiti in ga lahko izvajaš sama brez drugih (npr. slikanje, tek, poslušanje glasbe). Morda boš ugotovila, da je biti sam lahko zelo prijetno in bo tudi čakanje "princa na belem konju" lažje.
Odločitev, ali z njim ostaneš prijateljica, je popolnoma tvoja in je odvisna od tega, kako gledaš na prijateljstvo s tem fantom. Če ti je prijateljstvo z njim zelo pomembno, potem ga boš verjetno želela ohraniti. Ob tem moraš seveda biti pripravljena preboleti čustva, ki jih do tega fanta gojiš. Od njega namreč ne moreš pričakovati, da bo zaradi tebe šel narazen s svojo punco, saj je to stvar njegove odločitve.
Če se ti zdi, da si v prijateljskem odnosu z njim predvsem zato, ker ti je všeč, potem pa boš najverjetneje morala razmisliti, ali je v tem odnosu še vredno vztrajati. Nima smisla vztrajati v odnosu, ki zate ni zadovoljujoč, v upanju, da se bo ta fant čez čas zaljubil vate.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije