Že nekaj časa sem zaljubljena v mojega sošolca. Sva dobra prijatelja in približuje se valeta. Problem je v tem da smo 4 punce v enega fanta in se nemoremo odločiti s katero naj pleše. Vse druge punce so rekle naj ga ne vprašamo ampak jaz si zelo želim plesati z njim in se mi zdi,da on ne bi želel z mano ker sem premajhna. Želim ga vprašati ampak nočem prizadeti drugih.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si že dlje časa zaljubljena v sošolca, s katerim si hkrati tudi prijateljica. Sedaj, ko se približuje valeta in bi si želela plesati z njim, si v dvomih, saj si želijo plesati z njim tudi druge tri sošolke. Dogovorile ste se, da ga nobena izmed vas ne bo vprašala, če bi plesal z njo, vendar ostaja tvoja želja zelo močna. Na drugi strani pa si zaskrbljena glede tega, če bi si on sploh želel plesati s tabo, četudi bi ga vprašala. Verjamem, da se ob vsem tem dogajanju počutiš zmedeno, vznemirjeno, hkrati pa tudi zaskrbljeno in v dvomih. Na eni strani si želiš njegove odobritve, na drugi strani pa te skrbi kako bi se odzvala na morebitno zavrnitev z njegove strani, kot tudi s strani preostalih sošolk.
Predstavljam si, da odločitev o tem, kaj narediti, ne bo enostavna. Vsekakor pa je pomembno, da odločitev o tem sprejmeš sama. Zato, ker boš prav ti tista, ki boš nosila posledice svoje odločitve. Svetujem ti, da dobro premisliš o vseh možnih scenarijih, ki bi jih lahko prinesle tvoje odločitve in sprejmeš tisto, s katero boš najbolj pomirjena. Glede dogovora s puncami ti dodajam nekaj vprašanj, ki ti lahko pomagajo pri razmišljanju: Kako bi se počutila jaz, če bi druga prijateljica prekršila skupen dogovor - bi bila zanjo vesela ali bi se mi pri tem vzbudila kakšna druga čustva? Se bodo druge punce res držale skupnega dogovora? Če se odločim, da fanta vprašam, če bi plesal z mano - kako lahko to informacijo posredujem preostalim puncam?
Izpostavila si skrb glede svoje velikosti in pomislek, da bi te fant zaradi tega zavrnil. Verjetno se boš strinjala, da velikost pri plesanju nima prav zares velike vloge. Pravzaprav je pomembnih mnogo drugih dejavnikov (npr. predhodne izkušnje), ki pa v resnici pri plesu na valeti ne igrajo ključne vloge, saj ne gre za profesionalen ples, temveč bolj za druženje in zaključek osnovne šole. Prepričana sem, da bi lahko pri sebi našla mnogo lastnosti, zaradi katerih bi si ta fant (ki je navsezadnje tudi tvoj prijatelj) želel družiti s tabo.
Odločitev je torej povsem na tvoji strani. Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč pri razmišljanju in odločanju. Želim ti uspešen zaključek osnovne šole in te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije