Hoj
Zaljubila sem se v zvezdnika, ki sem ga spoznala na koncertu. Je lep, prijazen, in takšen fant, kot si želim za svojega sanjskega fanta. Imela sem priložnost spregovoriti z njim in zdaj mi je žal, da ga nisem prosila za telefonsko. Sledim mu na instagramu in sem se odločila, da mu pišem, a mi ni odgovoril. Tako sem zaljubljena vanj, ne vem kaj naj storim. Vedno gledam kaj počne, kaj objavlja, kje nastopa. Gledam ga od daleč, a si želim, da bi ga bolje spoznala. Prijateljica pravi, da sem nora in naj pozabim nanj. Jaz pa ne morem. Rada bi bila njegova punca, a ne morem priti do njega. Gledam njegove intervjuje, nove pesmi, ki jih objavi. Ali sem postala nora oboževalka? Zakaj se ne zgodi ljubezen med nama? Kaj naj storim? Čisto mi je zmešal glavo, da se še učiti ne morem. :/
• Ma
Malina
Hej.
Koliko si pa stara? Kaj pa on?
• Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
To, kar opisuješ, ni norost. Praviš namreč, da si se zaljubila v zvezdnika, ki si ga spoznala na koncertu, zdaj pa ti ne da miru in spremljaš vsak njegov korak na njegovih socialnih omrežjih. Vanj si se močno zaljubila, kar se vsakomur lahko hitro zgodi, saj tega, v koga se zaljubimo, ne moremo nadzorovati.
A žal sledi del, ki ga verjetno ne želiš slišati… Zaljubila si se le v svojo predstavo o tem zvezdniku in  ne vanj, saj v resnici ne veš kakšen je. Na socialnih omrežjih morda res deluje popolno, a je resnica pogosto zelo daleč od tega. Vedeti moraš, da njegova socialna omrežja pokažejo le majhen del njega, ne pa njegovega vsakdana, slabih dni, značaja in vsega, kar sestavlja resnično zvezo. Tudi to, da nisi dobila odgovora na tvoje sporočilo, ne pomeni, da je s tabo kaj narobe. Ljudje, ki so bolj izpostavljeni (sploh glasbeniki), dobijo vsakodnevno zelo veliko sporočil in jih pogosto sploh ne utegnejo prebrati in odgovoriti nanje.
Pišeš pa tudi, da si opazila, da zaljubljenost vpliva na tvoje življenje - ne moreš se učiti in veliko časa porabiš, da ga spremljaš. Pomembno je, da spet najdeš ravnovesje, saj te je zaljubljenost nekoliko “posrkala”. Kaj lahko narediš?
Preusmeri pozornost nase, na svoje prijatelje, hobije in počni to, kar te veseli, z ljudmi, ki jih imaš rada.
Poskusi si omejiti obiskovanje njegovega profila - ne zato, ker bi bilo prepovedano, le da daš svojim mislim čas za kaj drugega.
Spomni se, da si zaslužiš nekoga, ki te bo imel najraje in ti bo dosegljiv ter prisoten v tvojem življenju.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj nekoliko pomagal. Če pa imaš še kakšno stisko, vprašanje ali karkoli, pa mi ponovno piši. Lepo te pozdravljam!
Ana Koščak, dipl. psih. (un)
• Zv
Zvezda
Hoj
Zelo si želim, da bi bil moj fant. Nikakor ga ne morem pozabiti. Samo eno leto je starejši od mene. Sem njegova velika oboževalka. Doma pravijo, da mi je uničil življenje, saj živim v oblakih in nikoli ne bo moj. Veliko punc ga obožuje in si želi, da bi bil njihov. Drugi fantje mi niso všeč. Zelo je prijazen do drugih in zabaven. Gledam ga le od daleč. O njem sem tudi napisala ljubezensko pesem in jo pokazala prijateljicam. Pravijo, naj si najdem nekoga drugega. Ne vem kako naj ga pozabim. Vem, da so eni ljudje zaljubljeni v AI osebe, moj je pa resnični. Če bi imela več poguba, bi ga takrat povabila na zmenek, ampak kako prepoznavno osebo povabiti na zmenek. Pisala sem mu na instagram, odgovoril pa mi ni že več let. Mislim, da odgovora ne bom dočakala. :(
• kr
kr_ena_1
ni druge, kot da na njegoumu eventu probaš pridt v backstage in navezat stik.
Vedi pa da verjetn ne boš edina :-o
• Ne
NesrečnoZaljubljena
Živjo
Izvedela sem, da je moj zvezdnik v vezi.
Prijateljice pravijo, naj ga pozabim.
Zakaj zlom srca tako boli? Srečna izbranka bi lahko bila jaz. ????
Nobenega drugega fanta ni, ki bi mi bil všeč.
• Uredništvo
Cita Jenko
Odgovor svetovalke:
Živijo!
Kot je omenila že kolegica psihologinja, zaljubljenost v znane, javne osebe, ni nič nenavadnega. Poleg tega se je potrebno zavedati, da smo v takih primerih zaljubljeni v ideal, ki si ga ustvarimo v svojih mislih, saj nimamo pristnih interakcij z osebo in vemo le to, kar oseba želi predstaviti javnosti. Verjamem pa, da te boli, ker si mu pisala in nisi dobila odgovora. Kot je napisala že kolegica, znani ljudje pogosto dobijo ogromno sporočil in ne odgovorijo večini, zato poskusi to ne vzeti osebno! :)
Predlagam ti, da poskusiš počasi več energije vračati sebi, svojim interesom, prijateljem in ljudem, ki so dejansko prisotni v tvojem življenju. Kaj rada počneš s svojimi prijatelji? Kako se sprostiš in zamotiš? Kaj te najbolj veseli?
Zares čutim, da ti je težko in verjamem, da bo kmalu lažje! Čas vedno odigra svojo vlogo. :)
Objem,
Cita Jenko, mag. psihologije
• Zv
ZvezdnaLjubezen
Hoj
Iz družbenih omrežij sem mu nehala slediti in tudi na njegov koncert ne grem.  Bolje da nisem več njegova oboževalka.
Upam, da bo pomagalo.
• Gi
GirlStar
Ugotovila sem ...
Imeli so brezplačni koncert in sem pisala, če lahko pridem in so rekli, da je samo za vabljene, a bodo probali najti prostor, a mi niso nič odpisali. Potem sem gledala prenos in na koncu koncerta so se slikali z oboževalci. To bi bil trenutek ko bi šla lahko do njega.
Zamujena priložnost.