Mam problem zaljubljena sem v učitelja računalništva. Vse se je začelo z letošnjim prvim šolskim letom. Mi imamo preprosto najboljšo razredničarko staro komaj 26 let in je prava carica. Uglavnem In ko je vstopila v razred je poleg nje stopila še visoka postavna,noro čedna 27- letna postava našega novega učitelja. Vsa naša dekleta in z njimi tudi jaz so ostala preprosto brez sape. Kej lepšega še moje oči niso videle. Zdi se mi noro da govorim tako o njem ,a to kar bom zdaj rekla pa nemorem čez to resnico da je pravi mucek. Grozno je da se tako o njem pogovarjamo z vsemi sošolkami, ampak si ne moremo pomagati zmešal nas je kod kokoši. Ko ga vidimo na hodniku kako hodi in se smehlja in nas pozdravi z : živjo punce! Kako smo danes? Ne moreš da se nebi ob tem stopil. Poleg njegovega lepega urejenega in šarmantnega videza nas fascinira tudi njegova prijaznost. Primer: Z razredom smo imeli fiziko v računalniški učilnici. Meni je ves čas nekaj štekalo geslo od gmaila ,zato me je učiteljica napotila k njemu da bi mi pomagal z geslom. Ko sem potrkala na njegov kabinet me je prijazno pozdravil in povabil naprej. Vprašal je o čem je problem, pa sem rekla da geslo ne dela. Rekel je: usedi se, bova takoj pogledala v čem je problem in se nasmehnil. Ko sva odpravila problem mi je rekel: Zdaj pa le pojdi h pouku in me pobožal po hrbtu. To je bilo noro sladko, čeprav je tako prijazen prav do vseh učencov(tudi fantov) .Vse učence to noro fascinira, saj nobena druga učiteljica ali učitelj ni tako prijazen do nas. Rada bi pa še poudarila da je do nas učencev prav tako kod prijazen tudi uraden ,da se nebi kdo zgražal ,da nima profesijonalnega odnosa do učencev. Ima amapk ker je mlad in prijazen ga preprosto vsi obožujemo. Vse bi bilo super, če ne bi bila tako noro zaljubljena vanj. Naši fantje se kr zgražajo nad nami dekleti, saj se sploh več ne pogovarjamo v ničimer razen samo v njem. Ampak je kod en čarobni vrok ko ga vidiš se vanj zaljubiš. Celo 5 učiteljic je zmešal. Dve sta stari celo čez 50 , drugi dve okili 30-40 ena med njimi pa je tudi naša razredničarka. Sumim pa še da ga ima rada še ravnateljica. Zato je njen mož ,ki je učitelj matematike ljubosumen nanj. V glavnem nevem kaj storiti. Po svoje si ne želim izgubiti ljubezni do njega po svoje pa je to malo čudno in ne lagodno, še doma so me spraševali kdo mi galvo meša. V glavnem povejte mi kaj bi bilo najbolje storiti ,gledena to da je ta problem nastal upam trditi da pri vseh predstavnicah ženskega spola na šoli.
Hvala v naprej!
He
Hej
Nisem strokovnjak ampak mislim da je normalno, da 'pogledate za njim'. Sicer nekako to uravnavati v mejah normale ampak da se pogovarjate s prijateljicami se mi zdi povsem normalno v teh letih.
Tudi pri nas na II gimnaziji Mb smo letos dobili ful prijaznega in kjut 25 letnega profesorja fizike. Moram rečt vsako dekle ga je vsaj na hitro pogledalo nekatera pa so v podobni situaciji kot opisuješ ti.
Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Strinjam se z zapisom dekleta pred mano - to, da je tebi in sošolkam postaven starejši moški všeč, je popolnoma razumljivo. Dekleta v obdobje pubertete vstopimo nekoliko pred fanti, kar pomeni, da tudi večinski del sprememb doživimo pred fanti ter si zato želimo drugačnega romantičnega odnosa kot fantje iste starosti - odnosa, v katerem bi se počutile sprejeto, ljubljeno, varno. Starejši fantje lahko zato v naših očeh (čisto nezavedno) izžarevajo lastnosti, ki jih naši vrstniki še nimajo (zrelost, izkušenost, samozavest). Takšna zaljubljenost praviloma nima prihodnosti, saj so potrebe in pričakovanja najstnice ter odraslega moškega ob tolikšni starostni razliki povsem drugačna.
Nič ni narobe, če se s sošolkami pogovarjate o učitelju, zavedati pa se morate jasne meje med vami in učiteljem. Glede na odnos učenec - učitelj bi bila vsaka prekoračitev te meje skrajno neprimerna in kazniva. Upam in verjamem, da bo v vašem primeru vse ostalo zgolj na ravni sanjarjenja in simpatije, kljub temu pa bi ti želela povedati, da Kazenski zakonik RS določa, da učitelj ali druga oseba, ki z zlorabo svojega položaja spolno zlorabi osebo, ki ji je zaupana v učenje, vzgojo, varstvo in oskrbo, s tem stori kaznivo dejanje kršitve spolne nedotakljivosti z zlorabo položaja. Takšno kaznivo dejanje se kaznuje z zaporom od enega do osmih let.
Predlagam ti, da poskušaš svojo pozornost usmerjati drugam - na šolsko snov, v druženje s prijateljicami, obšolske dejavnosti. Ne dopusti, da bi zaljubljenost vplivala na tvojo zbranost pri pouku ali tvoj učni uspeh.
Vse dobro ti želim,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja