Pozdravljeni!
Zaljubljena sem v 6 let starejšega fanta, ki ga pogosto srečujem. Mislim da bi v prihodnosti lahko bila dober par, ker pa vem da sem zaenkrat še premlada za neko pretirano romanco, se bojim da ne bo počakal, da dopolnim vsaj 16 let. Decembra je dopolnil 18 let, edina moja skrb je to, da me ne bo počakal in pred mano našel kako drugo. Zanima me, kdaj bi mu lahko povedala, da čutim nekaj do njega. LP E
• 14
1432
Zivjo evica!
Te popolnoma razumem ker sem bila v tvojih letih identicna ti. Enako so me zelo privlacili starejsi moski. Moje simpatije so bili vedno starejsi od mene. Nevem zakaj je bilo temu tako si pa malo mislim in nevem ce je tudi pri tebi tako meni so bili fantje mojih let zmeraj tako otrocji. In privlacni so mi bili samozavestni starejsi fantje. Jaz sem imela simpatijo do enega fanta ki je bil 10 let starejsi (kar crayz) in mu nisem nikoli povedala da nekaj cutim sem bila enkrat blizu ampak sem se raje ustavila in res trezno razmislila. Mene je bilo pri vsem (okej poleg tega kaj ce najde drugo kar je strah tudi tebe) strah starsev kaj si bodo mislili kaj mi bodo rekli a bodo to sploh kdaj sprejeli in seveda kaj mi bo rekel on ce mu vse priznam. Pricakovala sem da bi me zavrnil. Ker ce bi bila jaz na njegovem mestu in da bi se vame zaljubil fantek ki je 10 let mlajsi od mene ga sigurno nebi...nevem uprasaj se tudi ti kaj bi naredila in kaj bi rekla ce bi ti 6 letni fantek rekel da si mu noro vsec in da bi rad imel enkrat s tabo partnerski odnos.
Anyway res je tudi da ne morem vedet ker tega fanta ne poznam in nevem kaksne punce so mu usec...kako pa se obnasa do tebe? Se kdaj kaj pogovarjata? Kaksne so kaj teme pogovorov? Zelo je tudi pomembno da si z njim odkrita pa ce prav ves da mu mogoce stvar ki mu jo bos povedala ne bo ravno usec moras povedat vse po pravici in tako kot je! Iskrenost je zelo pomembna.
In preden naredis prvi korak do njega se res se enkrat ustavi in res dobro premisli. Uprasaj se zakaj ti je tako zelo vsec? Zakaj bi zelela bit z njim? Kako bi bilo ce bi bila skupaj..? Vse res dobro premisli da ti ne bo kdaj v prihodnosti zal.. zelim ti le najbolje zato ti tudi to govorim in ker sem bila cisto na iskem
Upam da sem ti kako pomagala. In javi se se kaj.
Lp♡ :)
• Te
Teja
hej, če prav razumem si stara 12 let. verjetno se zavedas da bi bilo malo cudno ce 12-letnica reče 18-letniku da je zajlubljena vanj. predlagam ti, da se zacnes druzit z njemu in pogovarjat. mogoce bota postala dobra prijatelja in vama bo to v prihodnosti koristilo. zaenkrat se mu poskusu približat in ugotovi, če tudi on čuti podobno kot ti. čez par let bosta mogoče skupaj. ne pozabi, na svetu je še veliko ostalih fantov in tudi če tega ne dobiš ni vse izgubljeno. uživaj, lp TEJA
• SA
SAŠKA POMOČNICA
ČE SI TI NJEMU VŠEČ, TE BO SIGURNO POČAKAL. LAHKO PA MU NAPIŠEŠ KAKŠEN SKRIVNI LISTEK, ČE TE JE SRAM GOVORITI Z NJIM.
• Ev
Evica
Živijo, spet jaz!
Da vam bom lažje odgovorila na vprašanja, vam moram prej povedati da se vse dogaja na plaži, ki jo obiskujemo vsak teden, kjer sem ga tudi spoznala in se tam tudi srečujeva. Do mene je zelo kulturen, ni tih, vedno pride do pogovora o splošnih stvareh (kakšno je vreme, temperatura morja...). Prej sem vam pozabila povedati, da ga poznam že približno 5 let, zato imam nekako občutek da mu lahko zaupam. Se pa redkokdaj zgodi, da sva sama, ker so ponavadi starši tisti, ki so zraven in ni priložnosti, da bi ustvarila nek stik oz. prijateljstvo. LP E
• Uredništvo
Urška Žerak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si se oglasila. Če te pravilno razumem praviš, da si zaljubljena v starejšega fanta in se ti zdi, da si premlada za zvezo. Pišeš tudi, da te skrbi, ker ne veš, kdaj bi bil primeren čas, da fantu zaupaš svoja čustva. Najprej bi ti rada povedala, da se v času zaljubljenosti veliko mladostnikov in mladostnic lahko znajde v podobni situaciji, torej, da jim je všeč nekdo, ki ga ne poznajo dobro in ne vedo, kako pristopiti do njega/nje, zato vedi, da nisi sama v tem.  Mi lahko morda zaupaš kaj več o tvojem odnosu s tem fantom?
Morda bi ti svetovala, da ne hitiš in da zaenkrat čas nameniš temu, da fanta čim bolje spoznaš. Pusti si čas in opazuj, kako se ob njem počutiš. Včasih se lahko zgodi, da nam je neka oseba vizualno všeč, a potem, ko jo bolje spoznamo, vidimo, da se z njo morda osebnostno ne ujamemo (npr. imamo drugačne vrednote, pogled na svet). Morda se lahko o svoji dilemi pogovoriš s kakšno prijateljico in jo vprašaš za nasvet.
Vsekakor je v mislih potrebno imeti vajino razliko v letih, saj sama šele dobro vstopaš v obdobje mladostništva, v katerega je fant že pošteno zakorakal. Naj ti ta razkorak ne predstavlja pritiska, da bi morala v karkoli hiteti. Nikamor se ti ne mudi. Zagotovo boš našla pravo osebo ob pravem času. Čar ljubezni je tudi v tem, da se velikokrat zgodi nepričakovano, tako da le pogumno naprej.
Upam, da ti bo odgovor vsaj malo v pomoč. Če imaš še kakšno vprašanje, se lahko ponovno obrneš name.
Lepo bodi in vse dobro ti želim.
dr. Urška Žerak, mag. psihologije
• Ev
Evica
Torej, poznamo se s plaže, ki jo poleti obiskujemo vsak vikend, kjer se tudi srečava, seveda nisva sama a vedno pride do pogovora o splošnih stvareh (vremenu, temperaturi morja...). Do mene je zelo kulturen, prav tako do moje družine, zato me glede komunikacije niti ne skrbi. Ker pa, kot sem že prej rekla nisva nikoli sama, ni priložnosti, da bi razvila kakšen odnos oz. prijateljstvo.
LP E♡
• Za
Zala 211
Pozdravljena, Evica.
Sama imam podobno izkušnjo - zaljubila sem se pri 15. letih, v 6 let starejšega fanta, torej je bil on takrat star 21 let. Zdaj sva skupaj že skoraj dve leti. Je pa res, da sva se oba zaljubila na prvi pogled. Šla sva zelo počasi, kar se tiče odnosa, zaupanja in vsega ...
Kar se tiče tega, da si ti stara 12 let, se mi zdi prekmalu, da bi razmišljala o čem takem. Definitivno pa poskušaj ohranjati stik z njim ... tako kot si rekla že v prejšnjih sporočilih.
Želela sem povedati, da s tem, da si zaljubljena v starejšega fanta oz. da ti je starejši všeč, ni nič narobe. Je pa mogoče ena stvar, ki sem jo v teh dveh letih ugotovila, če gledam glede na trenutno situacijo, ki jo imava - starostna razlika se sčasoma pokaže (kot negativna), v kakršnikoli situaciji. Je pa res, da fantje dozorijo kasneje kot punce ;), zato se samo prepusti in bpš videla, kako je.
Če se ti s tem fantom kasneje ne izide, vedi, da bo pravi prišel ob pravem času! <3