Hej, js mam eno vprasanje. Pac zalublena sm v sosolca. In nevm ce sm js tud njemu vsec al ne. Tko slike mi je vse lajkau na instagramu, pa se pogovarju z mano, me spraseval razlicne stvari,... Tudi na snepu si snepama, pa mama stik. Ampak mam obcutek da to res sam zaradi tega, da sm mu lahk zanimiva oseba in me hoce spoznat. Kak se mu se bol priblizat na nek nacin ali pa vidit da sm muu mogoce vsec? lp
Sa
Sara 6
Pozdravljena.
Povedala ti bom, kaj je ena stvar, ki ni ne preveč, ne premalo, vendar ravno prav (glede na to, da nisi povedala, koliko si stara), ne glede na to, da je skromno.
Predlagam ti, da se mu, ko ga pogledaš ali on pogleda tebe, lepo nasmejiš. Mislim, da boš tem dala dober znak - torej ne prevelikega in ne premajhnega. Saj je skromnost in nevsiljivost na začetku nekaj najlepšega, še posebno, če se potem iz tega kaj razvije, in lahko postopoma stopnjuješ.
Morda se ti bo zdelo, da je to preskromno, ampak verejmi - nič ni lepšega kot iskren in lep nasmeh.
Dodam naj še to: strinjam se s teboj glede tega zapisanega: "Ampak mam obcutek da to res sam zaradi tega, da sm mu lahk zanimiva oseba in me hoce spoznat."
Če boš potrebovala še kakšen nasvet, mi lahko napišeš, ker imam tudi sama fanta in glede kakšnih stvari že lahko kaj svetujem in pomagam.
Lepo se imej in srečno ;).
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Zaljubljena!
Opravičujem se ti, ker si tako dolgo čakala na odgovor.
Pišeš o sošolcu, v katerega si zaljubljena, z njim se že pogovarjaš, zanima pa te, kako se mu približati in ugotoviti, ali si mu všeč. Iz napisanega lahko razberem, da sta vajino pot spoznavanja že začela - navezala sta stik, sprašuje te različne stvari in pošiljata si snape. Izkoristi ta vajin stik in ga poskušaj tudi ti bolje spoznati, tako boš ugotovila, kaj pomeni ta njegov interes zate. Dober se mi zdi tudi nasvet, ki ti ga je napisala Sara - ko ga vidiš, se mu lepo nasmej. Tako mu boš pokazala naklonjenost in v primeru, da tudi on do tebe čuti isto, bo to zanj znak, da morda naredi korak dalje. Če se ti zdi, da mu že dovolj zaupaš, mu lahko tudi razkriješ svoja čustva. Morda pa se je v tem času, ko si čakala na odgovor, že kaj spremenilo? Vesela bom, če se še javiš.
Srečno!
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij
za
zaljubljenaa
Jaa, hvala za odgovor. Se je spremenilo, sva skupaj. Čez nekaj dni imava že 1 mesec. Hvalaa
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Draga Zaljubljena,
hvala za tvoje sporočilo. Zelo sem bila vesela zate, ko sem prebrala, da sta s fantom že nekaj časa skupaj.
Lepe počitnice vama želim :)
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij