Sem prvi letnik ekonomske šole, ali je to normalno, da se zaljubiš v razrednika pa se to on je star 24 in mi je še toliko bolj privlačen, kaj naj naredim, da nebi skous gledala njegovih slik in si v mislih delala scenarije kak bi bla skupaj
Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Sprašuješ, če je normalno, da se mladostnik/-ca zaljubi v profesorja oz. profesorico. Verjamem, da to ni nič neobičajnega ali čudnega :). Si v obdobju, ko intenzivno odkrivaš sebe in svet, medtem ko tvoji hormoni norijo, z njimi pa tudi tvoja čustva ... Razrednik je mlad, privlačen, morda te celo uči predmet, ki ti je všeč, je prijeten in zate je privlačen že zato, ker je pomemben del tvoje nove, srednješolske realnosti.
Kaj narediti, da ne boš preveč časa preživela ob gledanju njegovih slik in slikanju pravljičnih scenarijev prihodnosti? Kljub sanjavosti je prav, da se trudiš ostati realna: si 15-letnica in tvoj razrednik v tebi ne vidi morebitne partnerke, ampak dijakinjo, za katero mora poskrbeti na način, ki je ustrezen vajinim vlogam (dijak-razrednik). Najlažje bi ti morda bilo, če bi se zaposlila s čim drugim. Pokliči prijateljico in poklepetaj z njo; pojdi s psom na dolg sprehod; preberi kakšno zanimivo knjigo ali blog; speci kaj slastnega, če te morda veseli ustvarjanje jedi ... Če teh čustev ne boš pestovala in jih povzdigovala, bodo sčasoma izpuhtela. Slej ko prej pa boš naletela tudi na kakšnega vrstnika, ki ti bo ogrel srce ...
Želim ti uspešno šolsko leto in te lepo pozdravljam.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja