Že dolgo mi je všeč sošolec. Že od 3 razreda. Vmes mi je bil všeč in včasih ne. Zdaj mi je pa zelo ooo. Nevem kaj naj naredim da bi se malo zbližala. In ne me morem ŕeči kaj podobnega kot npr. greva na sladoled tudi če v družbi. Pa ne ker ne upam ampak ker je čudno in ker je tam pri nas kot zbirališče in ni on tak lih za to. Bolj mislim da sem mu malo všeč ne pa tak ko je on meni!!!❤️❤️❤️
MR
MRAVLJICA
Predlagam da s prijteljicami poskušate izvedeti ali je ta fant tudi vate. Lahko naprimer nekatera od tvojih prijateljic vpraša druge fante ali pa kar nega. želim ti veliko sreče.
Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
verjamem, da se počutiš, kot da si se znašla v zagati - všeč ti je sošolec, ti pa ne veš, kaj narediti. Prav tako ne veš, če si tudi ti njemu všeč. Verjamem, da razmišljaš o veliko morebitnih situacijah in njegovih odzivih.
Na tem mestu se lahko vprašaš, kaj bi si od vajinega odnosa želela - bi ga želela še bolj spoznati, bi z njim preživljala več časa na samem, v družbi ali kaj drugega? Bodi iskrena do sebe in razmisli, kako se ob njem počuti in kaj ti je na njem všeč.
Praviš sicer, da je pri vas zbirališče in da on ni za to. Ali to pomeni, da se ne želi družiti v veliki skupini, ne zahaja v večje družbe ali da čas rad preživlja kako drugače? Kako pomembno pa je tebi, da bi se tudi v družbi izpostavljala in preživljala čas tudi z ostalimi sošolci in prijatelji? Morda se bodo situacije zgodile tudi v družbi, nenačrtno in spontano, ampak svoje čakanje lahko skrajšaš tako, da sama daš pobudo za druženje, v kolikor bi si to želela. Seveda je to lahko strašno, vendar pa je tudi zelo pogumno. S tem tudi izraziš svoje zanimanje zanj. Pomembno je, da si čim bolj direktna, pri vsem tem pa tudi samozavestna. Tudi z njegovim odgovorom in odzivom na povabilo k druženju boš morda lahko razpoznala, kako se počuti glede tebe in ali si tudi on želi čas preživljati na samem.
Ne pozabi, da odzivov drugih ne moremo nadzorovati, lahko pa nadzorujemo svoje vedenje. Ne moreva vedeti, kakšen bo njegov odziv, vendar ga poskušaj sprejeti.
Veliko poguma ti želim,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)