Na taboru sem doživela prvo ljubezen na prvi pogled. Vse kar vem o njemu je njegovo ime. Vsakič ko pride zraven zmrznem ker nevem kaj naj rečem. Zanima me kako naj odreagiram ko je zraven in kako naj ga vprašam če sem mu všeč da ne izpadem bedak?
• Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da si na taboru spoznala fanta, ki ti je zelo všeč in ne veš točno, kako bi se vedla do njega.
Najbolje se mi zdi, da z njim začneš preprost pogovor, da se malo bolje spoznata in zbližata. Ko se ti približa, lahko stopiš do njega in ga vprašaš, kako mu je ime. Lahko pogovor usmeriš tako, da izveš kaj več o njemu, na primer ga vprašaš, na katero šolo hodi, kaj počne v prostem času, kakšna glasba mu je všeč,... Če bo pogovor stekel, mu lahko čez nekaj dni poveš, da ti je všeč in da bi rada ostala z njim v kontaktu tudi po taboru. Morda ga lahko vprašaš za številko, ali pa ga dodaš na socialnih omrežjih, v kolikor jih oba imata.
Vsekakor pa je precej normalno, da zmrznemo, ko nam je nekdo tako zelo všeč, ker se bojimo, da se bomo osramotili. Pa vendar te spodbujam, da premagaš ta strah. Naj te ne bo sram spregovoriti z njim. Ostani zvesta sama sebi in z njim začni sproščen pogovor, saj drugače nikoli ne boš vedela, kaj lahko iz tega odnosa nastane in ti bo morda žal. Prav tako pa ni ničesar sramotnega v tem, da želiš spoznati nove ljudi in izvedeti kaj več o njih. Če ne drugega, bosta morda lahko postala dobra prijatelja.
Upam, da sem ti vsaj malo pomagala. Le pogumno! :)
Lea Figelj, dipl. psih. (un)