HEJ!
najprej hvala ker ste si vzeli čas da boste odgovorili na to sporočilo... Sama sem v nekega fanta zaljubljena ze 5 mesecov... Včasih mislim da je tudi on noro zaljubljen vame včasih mislim da mu je vseeno... Spoznala sva se v živo najina edina komunikacija je prek snapchata.. Kako naj razumem njegova dejanja? Kako vem da fant je/ni zaljubljen vame? Kako se obnašajo 17 letni zaljubljeni tipi? Upam da ne sprašujem preveč inda mi boste pomagali.. Tudi skoncentriram se težko zaradi tega v šoli...
Hvala in lepo vas pozdravljam,
sminkica
Uredništvo
Urška Bizjak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Če te prav razumem si že nekaj mesecev zaljubljena v fanta, vendar nisi prepričana, ali tudi on do tebe čuti enako?
Ljubezen je prijetno čustvo, ki je za posameznike izredno pomembno, saj ga doživljamo kot sestavni del intimnega sveta. Omenjaš, da ti fant daje mešane signale glede zaljubljenosti. Celotne situacije ne poznam, lahko pa ti povem, da kljub temu, da ljubezen doživljamo vsi, jo vsak posameznik izraža na svoj, edinstven način.
Na podlagi tega ti ne morem podati enostavnega odgovora na zgoraj zastavljena vprašanja. Lahko pa ti povem, da se ob izražanju čustev lahko počutimo ranljive, prestrašene in manj samozavestne, kot bi si želeli. Včasih tudi ne znamo izraziti kaj čutimo. To je lahko eden izmed razlogov, da se ti fant včasih približa, spet drugič pa se od tebe oddalji.
Omenjaš, da se pogovarjata preko Snapchata. To je dobra odskočna deska za spoznavanje drug drugega. A če želiš bolje razumeti fantova čustva, ti svetujem, da razmisliš o več pogovorih v živo. Pri neposrednem pogovoru lahko veliko bolj iskreno in pristno pokažemo svoja čustva z izrazi, očesnim stikom, energijo in podobno. Tako boš lažje razbrala in začutila kakšna so njegova čustva do tebe. Poleg tega pa boš tudi sama lažje izrazila kaj čutiš.
Razumem, da se ti je zaradi teh občutkov težko zbrati pri šolskem delu – to je povsem normalno, saj zaljubljenost lahko močno vpliva naše misli. A kljub temu je pomembno, da v tej situaciji ne izgubiš sebe in da ne dovoliš, da te čustva popolnoma preplavijo. Pomembno je, da skušaš najti ravnovesje med tem, kar čutiš do nekoga in skrbjo zase, za svoje misli, počutje in obveznosti.
Želim ti vse dobro!
Urška Bizjak, mag. prof. pedagogike in dipl. sociologinja