Zdravo!
Že približno 2 leti opažam, da se ogromno zaljubljam v starejše fante (tudi do 6 let st.). O njih potem fantaziram in sanjam ... Vseeno pa je poleg ostalih, ki se redno menjajo, v mojih mislih fant, ki sem ga spoznala v tujini. Pravzaprav sem ga samo videla, spoznala sem ga preko njegovih znancev in družabnih omrežij. Pride dan, ko umiram od želje, da bi šla v njegovo državo in ga spet videla. Nevem, kako bom zdržala. Drugače imam stroga načela in ni mi všeč, da bi imela pri 13 fanta. Vseeno pa si ga občasno neznansko želim imeti.
• Uredništvo
Tjaša Kos Strašek,

Odgovor svetovalca:
Prijazno pozdravljena Za_ljubljena,
stara si 13 let in pišeš, da so ti všeč starejši fantje. Omeniš tudi fanta, ki ti je posebej všeč in živi v tujini. Zelo si ga želiš ponovno videti.
Kar opisuješ je povsem normalno. Odraščaš in ni tako nenavadno, da so ti všeč fantje, ki so morda malo zrelejši, imajo več izkušenj, močnejša mnenja, zanimivejše poglede na stvari, od tvojih vrstnikov (čeprav seveda ni nujno). Nič ni narobe s tem, če o njih fantaziraš, sanjariš. To je dobo tudi zato, ker se s tem igraš s situacijami, v katerih se boš morda nekoč lahko znašla pa ti bo takrat lahko bolj prijetno, ker si v glavi enkrat že odigrala podoben scenarij :) Seveda ni preveč dobro, če te sanjarjenje ovira pri tem, da bi v resnici bolje spoznala kakšnega fanta, ali se družila s prijatelji, delala za šolo, imela hobije ipd. Takrat poskusi preusmeriti misli.
Močna želja, ki jo imaš po tem, da bi zopet videla fanta s tujine, sovpada z močnim čustvovanjem, ki je značilno za mladostništvo. Enako omenjaš občasno neznansko potrebo po tem, da bi imela fanta.
Najbrž veš, zaljubljenost je nekaj čudovitega, lahko je tako zelo lepa, te motivira, spodbuja, da si boljša, tudi če je samo enostranska. Seveda se čustva lahko poglobijo, rastejo in se zdi, kot da za hip ustavijo čas, ko so obojestranska. Da pa postanejo obojestranska, je prvi pogoj ta, da s to osebo navežeš pravi stik, torej ne preko druge osebe in čim prej v živo (ne samo preko socialnih omrežij).
Včasih se namreč zaljubimo samo v idejo o tem, kar si želimo, da tisti drugi je, tudi kako bi se mi ob njem počutili... zato te vabim, da razmisliš, kaj je na tvojih simpatijah takšnega, da te privlačijo, da so ti zanimivi. Zakaj je naprimer fant iz tujine tako zanimiv? Bi bil enako zanimiv, če bi bil iz tvojega kraja? No, to je zaljubljenost, če ta preraste v ljubezen, takrat vidimo drugega z vsemi ''napakami'' in ga sprejmemo kljub temu. Pobrskaj še na strani Tosemjaz - Članki - tema ljubezen :) <3 http://www.tosemjaz.net/clanki/zaljubljenost/
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro.
Uživaj prihajajoče počitnice!
Tjaša Kos Strašek, mag. psihologije
• No
Noemi kuhar
Jaz imam tudi neke podobne stvari a moja učiteljica vedno reče dobro je,če si zaljubljen vsaj to ni nič takega in da je to nekaj lepega in posebnega.In to je meni zelo pomagalo ko mi je to rekla.