Živjo !
Sem Alja stara sem 11 let zaljubljena sem v fanta ,ki je sicer ista generacija kot jaz ampak je a razred jaz pa b razred prvi je priznal da je zaljubljen v mene jaz pa mu ne upam povedati da sem tudi jaz zaljubljena v njega .
Zanima me če imate kakšen nasvet kako mu naj to povem?
Lp Alja
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Alja!
Lepo je, da je fant, v katerega si zaljubljena, izkazal zanimanje in zaljubljenost vate. Zanima te, kako bi mu ti lahko povedala, da si zaljubljena vanj.
Verjemi, da je verjetno tudi njemu bilo nerodno oziroma si ni upal tega povedati, pa je to nekako premagal in povedal, da si mu všeč. Nič ni nenavadnega, da si ne upaš govoriti o svojih čustvih in mu povedati, da si zaljubljena vanj. Vendar pa je dobro, da to nekako premagaš in mu poveš. Največkrat je najboljše, da se izpostaviš situaciji, ki bi se ji rada izognila, ter poveš. S tem sama sebe premakneš iz cone udobja in čeprav bo sprva najbrž prisotna napetost ter strah, boš takrat, ko boš to naredila, začutila olajšanje in sprostitev.
Mogoče je dobro, da mu to poveš na samem, npr. da ga po šoli povabiš na sprehod ali kaj podobnega. Tako ti bo to lažje narediti, kot če bi to naredila v šoli. Če pa si ne predstavljaš, da bi naredila karkoli od tega na takšen način, mu lahko tudi napišeš preko sporočila oziroma klepeta. Čeprav tega ne priporočam najbolj, ker ni najbolj osebno in še njegovega odziva ne boš videla.
V takih stresnih oziroma nerodnih situacijah je dobro, da razmišljamo na takšen način, da je najbrž tudi drugi osebi neprijetno, pa se je izpostavila oziroma povedala neke stvari, da bo potem lažje in da bo na koncu sledilo nekaj dobrega. Podobno je s šolo, npr. neki predmet ti dela težave in se z muko spraviš učit, ampak ko to narediš in veš, da boš potem prosta, se toliko bolj potrudiš, da ti uspe, ker veš, da te na koncu čaka "nagrada". Tako lahko razmišljaš tudi o tvoji situaciji.
Upam, da sem ti olajšala to in mu boš lažje povedala. Želim vama lepo zaljubljeno pomlad in te lepo pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
• Iz
Izgubljeni fant
Pozdravljena!
Seveda ti lahko pomagam in imam par nasvetov????.
Rekla si da si neupaš priznati da ti je všeč?
V tem primeru naredi to napiši mu pismo in mu ga daj in izpovej svoja čustva. Lahko pa mu napišeš na socialno omrežje. In tam izpoveš svoja čustva.
Upam da sem ti kaj pomagal.
Lep dan in srečo.
Lp, Mark
• Ni
Nika
Zdravo
Sem nika sem 11 in moj novi sošolec kaže znake da je zaljubljen vame nevem če je res. Ves čas me gleda in nevem zakaj ampak se jaz zmeraj izognem pogledu.
• Uredništvo
Tjaša Rola
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Nika,
opisuješ, da si pri svojem sošolcu opazila, da je morda zaljubljen vate in nisi prepričana, če je res. Ves čas te gleda, sama se pa pogledu zmeraj izogneš.
Znaki zaljubljenosti se pri vseh ljudeh razlikujejo, saj se med seboj razlikujemo tudi po svojih osebnostnih lastnostih. Nekateri so pogumni in glasnejši ter radi govorijo o svojih čustvih, drugi so bolj zadržani in svoja čustva raje zadržijo zase. To, da te ves čas gleda, je lahko znak zaljubljenosti, ni pa nujno. Če si želiš navezati stik z njim in ugotoviti, kakšne občutke ima glede tebe, ga lahko ogovoriš, ga povabiš, da se za kak predmet skupaj učita. Prav tako mu lahko poveš, da ima lepo majico ali frizuro. Ko bosta navezala stik, pa ti bo čez čas najverjetneje tudi sam povedal, kakšne občutke ima glede tebe.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. Odgovorila sem bolj na splošno, ker si podala malo informacij. Te pa vabim, da še napišeš kaj o tem in ti lahko odgovorim bolj natančno, če želiš.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije