Hojla
Zelo sem zaljubljena, ampak v fanta, ki ga ne morem imeti. Namreč je zvezdnik. Ima izgled in osebnost, ki bi si jo želela na fantu. Je Mr.Perfect. Sem ga srečala na koncertu in od takrat sem zaljubljena vanj.
Noben drug fant mi ni všeč, samo on.
Kaj naj storim?
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Zaljubiti se v nekoga, ki je nedosegljiv, je lahko zelo lepo in hkrati malo boleče. Še posebej, ko gre za osebo, v kateri vidiš vse tisto, kar si želiš v partnerju. Takšna zaljubljenost pogosto prinese veliko sanjarjenja, toplih občutkov in nihče drug se ne more primerjati s to podobo.
Vseeno pa je pomembno zavedanje, da se pogosto zaljubimo v občutek in ideal, ne v resničnega človeka z vsemi njegovimi vsakodnevnimi platmi. Ravno to pa nam lahko pomaga razumeti, kaj si v resnici želimo v odnosu in kaj nam je pomembno.
Če imaš občutek, da ti trenutno nihče drug ni všeč, si dovoli, da je tako. Ne sili se v nove simpatije in bodi nežna do sebe. Sčasoma se lahko v tvojem življenju pojavi nekdo, ki morda ne bo popoln, bo pa resničen, dosegljiv in pripravljen na odnos in prav to lahko prinese tisto globino, po kateri v resnici hrepeniš. :)
Veliko sreče,
Cita Jenko, mag. psihologije