Kaj naj naredim če sem zaljubljena v enega fanta in on ni vame?
či
čist_simpl
uporabi svoje čare, ane... potem pa bo, kar bo...
Aš
Ašaaaa
Ja namen mu kak pogled, probi nekat dobit njegov številko al pa snep pa mu zacni pisat sam oac upogum se pa se kdaj probi pogovarjat z njem.
Vso sreco
Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena bela vrtnica,
sprašuješ kaj narediti, ko si zaljubljena, a ti fant ne vrača čustev. Predstavljam si, da si trenutno lahko zmedena zaradi svojih čustev in njegovega odziva, morda tudi žalosta ali jezna. Vse to je seveda normalen odziv.
V najstništvu se iščeš, spoznavaš svoja čustva in in interese, tako je tudi z drugimi. Morda si želiš, da bi ga lahko kako prepričala, da bi te imel rad, a to ne gre tako - čustev ne moremo prisiliti. Največ, kar lahko storiš, je, da si takšna, kot si. Tako boš lažje spoznala in se povezala s tistimi, ki si delite interese in poglede na svet. Fantu pa seveda pusti, da čuti, kot čuti.
Navsezadnje, pa kaj če nisi temu fantu všeč? Res je v tem trenutku lahko težko, a to ni zadnja ljubezen. Jih bo še mnogo in z vsako se boš naučila malenkost več o sebi. :) Do takrat pa ti je lahko lažje, če se osredotočiš na nekaj, kar rada počneš. Morda se družiš s prijateljicami, prebereš kakšno knjigo, greš na sprehod... Skratka narediš nekaj lepega zase. Kako se ti to zdi?
Če boš imela še kakšno vprašanje, pa sem tukaj zate.
Patricija Knez, mag. psihologije