sem Neli in mi je en fant zelo všeč. Ta fant je eno leto starejši. zelo sem zaljubljena v njega in želim da bi on bil tudi v mene ampak nevem kako ga naj prepričam da bi bil v mene.
Kako bi ga lahko prepričala da bi bil v mene?
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Neli!
Napisala si, da si zaljubljena v fanta in si želiš, da bi bil tudi on vate. Zelo lepo je, da si zaljubljena in pravzaprav zelo običajno, da si želiš, da bi ti tudi on vrača podobna čustva.
Ampak občutki pridejo sami od sebe. Vem, da je to včasih zelo težko, saj si neizmerno želiš, da bi bil tudi on zaljubljen vate. Pomembno je vedeti, da ne moremo nikogar prepričati ali prisiliti, da bi bil zaljubljen v nas. Občutki zaljubljenosti se zgodijo sami od sebe – tako kot pri tebi – in niso nekaj, kar bi lahko dosegli z določenim vedenjem.
Kar pa lahko narediš je, da si prijazna, odprta in spoštljiva do njega. Lahko ga poskušaš spoznati postopoma, npr. pogovor v šoli, skupne dejavnosti, mu pošlješ sporočilo, itd.
Tudi če se zgodi, da ne bo čutil enako, to ne pomeni, da s teboj kaj ni v redu. Zato mu lahko pokažeš, da ti je všeč, mu prijazno pišeš, ga povabiš v pogovor, ampak hkrati pustiš prostor, da sam ugotovi, kaj čuti.
Želim ti veliko poguma in vse dobro :)
Živa Pirc, mag. psihologije