Zaljubljena sem v eno leto starejšega fanta iz mojega treninga(karateja). Želim mu napisati kako čutim do njega ko bo konec leta,ampak ga bom pogrešala. Ne vem kaj naredim.
Lep pozdrav.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
če te prav razumem, si zaljubljena v fanta, s katerim treniraš karate. Želiš pa mu to izraziti pred iztekom tega šolskega leta, ker ga boš, sklepam, da med počitnicami, pogrešala.
Čustva zaljubljenosti so nekaj lepega, kar prinese s seboj tako prijetne občutke (na primer prijetna vznemirjenost, sreča), prav tako pa tudi kakšne dvome ali skrbi, še posebej, če ne vemo, ali je je oseba naklonjena tudi do nas. Takrat lahko pomaga, da osebo, v katero smo zaljubljeni, bolje spoznamo in ji damo možnost, da tudi ona bolje spozna nas. Če želiš, lahko fanta povabiš na kakšen sprehod ali kakšno drugo aktivnost, da se bolje spoznata. Lahko mu tudi iskreno napišeš, kaj čutiš do njega. Način, kako boš to napisala, pa naj izhaja iz tebe in iz tega, na kakšen način se pogovarjaš z drugimi. Pri tem je dobro, da imaš v mislih, da se ljudje na takšna sporočila različno odzivamo. Morda bo fant tudi sam izrazil naklonjenost, morda bo sporočilo ignoriral ali pa se bo odzval na kakšen drugačen način. Tako je dobro, da zadevo skomunicirata na zrel način, da ne glede na to, kako se situacija izpelje in ohranjata spoštljiv odnos. Če imaš še kakšno bolj specifično vprašanje, pa kar napiši :)
Želim ti vse dobro,
Tinkara Primec, dipl. psihologinja (un)