Pozdravljeni.  z eno sodelavko jaz ze delam vec kot eno leto. in od tistega dne so mi zacele res iskrice.  da cutim nekaj do nje  in dan danes nevem. ne upam povedat.  kako naj naredim to da me bo lahko sprejela
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljen,
opazili smo, da je tvoje vprašanje ostalo brez odgovora. Opravičujemo se za zaplet, ker so bili dopusti in nam odgovora ni uspelo priskrbeti pravočasno.
Tvoje pismo je bilo posredovano našim svetovalcem, ki ti bodo čimprej odgovorili.
Pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Arlind, pozdravljen.
Najprej še opravičilo iz moje strani, da si moral na svoj odgovor čakati tako dolgo. Sprašuješ se, kako se zbližati s sodelavko in kako ji povedati, da ti je všeč.
Predlagam, da poskusiš najti kakšen skupen interes, ki si ga delita. Tako bosta imela skupno izhodišče, iz katerega se bo razvil vajin pogovor. Prav tako te naj ne bo strah postaviti veliko vprašanj - tako boš izvedel veliko o njej, prav tako pa ji bo to pokazalo, da se zanjo zanimaš.
S tem, ko bosta skupaj preživela več časa, se bodo med vama stkale posebne vezi in ti bo čez čas postalo lažje, da se z njo pogovarjaš tudi o bolj globljih temah, kot je to, da ti je všeč.
Z njo bodi iskren in bodi to, kar si - tako boš najbolj sproščen in bo pogovor najlažje stekel.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč, če pa imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Vso srečo in pogumno!
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)