Mene zanima ker sem zaljubljen v sošolko in si ji nu upam povedati in me skrbi ker poznam več prijateljev ki so zaljubljeni v tisto sošolko da mi ne nekdo postane fant z njo ker enkrat sem bil v njeni vasi in sem jo videl zelo me je zaskrbelo da ni sošolec od mojega bratranca fant z njo zdaj ne vem ali imata kakšne skupne vezi ali ata samo v sorodu ker jo je sošolec od mojega bratranca povabil na svoj rojstni dan in tudi na avto busu se smejeta skupa zdaj ne vem ali je to samo naključje
Kako bi jo lahko vprašal če bi bila moja punca brez sramu, ker vsi sošolci se med malico v šoli norčujejo iz mene ker sem zaljubljen
Kaj naj storim??
• Uredništvo
Zala Žežlina, dipl. socialna pedagoginja

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljen!
Predlagam ti, da se do dekleta, ki ti je všeč, vedeš kar se da običajno - si prijazen, ji pomagaš, če potrebuje pomoč, se z njo pogovarjaš in družiš. Ko boš začutil, da je trenutek pravi, jo vprašaš, ali bi se s teboj družila tudi po šoli, v popoldanskem času. Lahko jo povabiš na sprehod, v kino, na sladoled ali kaj podobnega.
Ker praviš, da se sošolci norčujejo iz tebe zaradi simpatije, ki jo gojiš do dekleta, ti svetujem, da ji druženje predlagaš ko sta sama in ne pred celim razredom ali družbo. V kolikor bo dekle privolilo v druženje, imata popoldan veliko časa za spoznavanje in odkrivanje, ali bi se lahko vajin odnos razvil v kaj več ali ne. Če pa dekletu ne bo do druženja po šoli, je najbolje, da ji daš nekoliko prostora in ne siliš preveč v njen osebni prostor - ohranjaj prijazen in prijateljski odnos ter daj času čas.
Predvsem pa se ne sramuj svojih čustev, saj z zaljubljenostjo ni nič narobe. Norčevanje poskusi odmisliti in se osredotočiti na boljše, lepše vidike zaljubljenosti.
Veliko poguma,
Zala Žežlina, univ. dipl. socialna pedagoginja