zdravo js sem se zagledal v eno punco ji povedal da mi je vsec se tud normalno pogovarjala na njenem sihtu ko pa sem jo povabil na pijaco je pa oglasala da nima casa da drugic pa ni bilo nic kaj se lahko naredim bom vesel odgovora .lp
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Najprej se ti opravičujem za pozen odgovor. Zelo dobro je, da si si upal izraziti svoje zanimanje in povabil punco, ki ti je všeč, na pijačo. Odziv, ki si ga dobil, pa morda ni bil tak, kot si upal, za kar si, razumljivo, razočaran.
Če je rekla, da trenutno nima časa, je možno, da je res zaposlena ali pa trenutno ni zainteresirana za zmenkovanje. Pomembno je, da spoštuješ njeno odločitev in ji daš nekaj prostora. Čez nekaj časa jo lahko poskusiš še enkrat povabiti na pijačo, vendar pazi, da ne boš vsiljiv. Lahko na primer rečeš nekaj v smislu: "Če kdaj najdeš čas in bi ti to ustrezalo, bi še vedno rad šel s tabo na pijačo."
Ohrani odprto in prijateljsko komunikacijo z dekletom, ko jo srečaš na njenem delovnem mestu. Tako boš pokazal, da spoštuješ njeno odločitev.
Poskusi ne jemati zavrnitve osebno. Včasih ljudje niso pripravljeni zmenkovati. To ni odraz tvoje vrednosti kot osebe.
Čeprav si razočaran, ker nekdo morda ne deli tvojih čustev, je pomembno, da ostaneš odprt do drugih priložnosti za zmenkovanje, z ljudmi, ki morda bolj delijo tvoje interese in čustva.
Včasih lahko takšne situacije sprožijo močna čustva. Poskusi razmisliti o tem, kako se počutiš. V kolikor te je odziv dekleta zelo prizadel, se je morda koristno pogovoriti s prijateljem ali nekom, ki mu zaupaš.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije