živijo,
pred nekaj časa sem imel punco,sošolko.Skregala sva se in se razšla .Jaz pa sem bil jeze in žalosten.zato semsi izmislil da sem dobil drugo punco ,to sem povedal celemu razredu .Problem je ker sem ševedno v sošolko in se bi rad pobotal.Ampak bojim da se mi bojo sosolci posmehoval in me žalili.Nevem kako se lahko temu izognem in mirno resim.Prosim za pomoc in hvala.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej hvala, da si se obrnil na svetovalnico in si delil svojo stisko.
Pišeš, da ti je všeč sošolka, s katero sta že bila v razmerju, vendar sta se razšla. To te je razjezilo in užalostilo, zato si si izmislil, da imaš novo punco. Sedaj si spoznal, da bi si želel drugačnega razpleta s sošolko, ki ti je še vedno všeč. Pri tem te skrbi, kako bi se odzvali sošolci. Verjamem, da se ob tem počutiš nemočnega, saj si po eni strani želiš, da bi se pobotal, po drugi strani pa si v skrbeh glede sošolcev in njihovih komentarjev. Želiš si slediti ljubezni, vendar te skrbi, da bi te zaradi tega prijatelji zbadali.
Na to, kako se bodo na katerokoli izmed odločitev, ki jih boš sprejel, odzvali tvoji sošolci, ne moreš vplivati. Vplivaš pa lahko na svojo odločitev ter na to, kako boš za to odločitvijo stal, kako se boš odzval v primeru, da bodo tvojo odločitev komentirali sošolci. Predstavljam si, da je v tem obdobju večkrat težko sprejeti odločitve, brez da bi te pri tem skrbeli odzivi drugih. Kljub temu pa moramo za odločitve, ki so pomembne, izhajati iz sebe. Iz tvojega zapisa se zdi, da je odločitev ali slediti svoji ljubezni ali ne, zelo pomembna. Si pripravljen tukaj upoštevati mnenje sošolcev, za katerega sploh ne veš, kakšno bo? Kakšni so pravzaprav tvoji dokazi, da bi te sošolci zafrkavali? Obstaja morda možnost, da bi bili sošolci zate veseli in te bi podpirali? V kolikor bi se sošolci res odzvali - kako bi lahko omejil vpliv njihovih komentarjev? Kaj je najhuje, kar se ti lahko zgodi, če si v razmerju s punco in bodo prijatelji to komentirali? Kaj pa je najhuje, če se odločiš, da se zaradi morebitnih komentarjev v strani sošolcev odločiš, da do punce ne pristopiš?
Verjamem, da si s tem odgovorom pridobil več vprašanj kot odgovorov. Na žalost ti odgovorov ne morem ponuditi, ker si samo ti tisti, ki poznaš odgovore na zastavljena vprašanja. V kolikor pa se boš po tem, ko sprejmeš odločitev, soočil s kakšnimi izzivi, pa se lahko zopet obrneš na svetovalnico.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije