Se je zgodilo kar nekaj časa nazaj. Med vožnjo ko smo se malo bolj ustavili sem videla fanta ki mi je bil zelo všeč. Žal me ni niti opazil.. Gledal je na cesto ker je vozil. Jaz sem bila na zadnjem sedežu semizdi. Uglavnem kako pozabit na take dogodke ko razmišljaš kaj bi lahko bilo.. Jaz sem ga skozi gledala in razmišljala kaj bi lahko imela.. Je bil njegov avto zraven našega.. Ampak me ni niti pogledal.. Potem je pa šel svojo pot in zdaj sem ugotovila da ga najbrž ne bom nikoli več vidla. Sej nočem več o temu razmišljat.. Vem samo da je imel "truck car" in registrska je bila iz Kranja.. Nekako sem se spomnila kako žalostna sem bila nevem zakaj me je ta fant privlačil bil je neznanec. Ampak res je bil kjut
• Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si delila svoje misli in občutke. Zdi se, da te je ta trenutek precej zaznamoval in da v tebi še vedno odmevajo vprašanja o tem, kaj vse bi se lahko zgodilo. Popolnoma razumljivo je, da se včasih zataknemo v takšnih spominih – še posebej, kadar nas nekaj močno pritegne, pa čeprav gre za bežen trenutek, kot si ga tudi sama opisala.
In zakaj ne moreš nehati razmišljati o tem? Morda te privlači prav ta skrivnostnost, občutek nečesa neznanega in neuresničenega. Na podlagi tega si v mislih pogosto ustvarimo zgodbo, kaj bi bilo, če bi bilo… in ta zgodba lahko postane zelo intenzivna ter polna čustev. Nič ni narobe, če si dala prostor tem občutkom – to pomeni, da globoko čutiš in znaš sanjati o lepih stvareh.
Praviš, da si pripravljena iti naprej in da ne želiš več razmišljati o tem, vendar ne veš kako. Poskusi svojo pozornost usmeriti v stvari, ki te veselijo – naj bo to glasba, ustvarjanje, šport ali druženje s prijatelji. Pomaga ti lahko tudi, če napišeš pismo temu fantu, v katerem izraziš vse, kar čutiš in kar ti gre po glavi. Pisma nikamor ne pošiljaš, ampak ga lahko pospraviš na varno mesto ali pa ga simbolično uničiš – kot način, da se posloviš od teh misli in zaključiš to poglavje.
Vedi, da so pred tabo še številne priložnosti za srečanja z ljudmi, ki ne bodo le naključni neznanci, ampak bodo imeli možnost, da te resnično spoznajo in ti bodo vračali pozornost. Če imaš še kakšno vprašanje, pa sem tu zate.
Lepo bodi,
Maša Podvršnik, dipl. psihologinja (un)