živjo
zaljubila sem se v fanta isto starega kot jaz. imam njegov snep in si tudi nekaj snepamo, samo me ima veliko časa na delivered. tudi sanjala sem o njem in si zelo želim da bi bilo kaj sz njim . kako naj vem da je vame
• kr
kr_ena_1
pa sej ni nujn, da je že kr vate, če si mal snepata.....?
Boš mogla še kšn muv nardit, da ga upecaš ;-)
• Uredništvo
Urška Bizjak

Odgovor svetovalke:
Živjo!
Če te prav razumem, si se zaljubila v fanta, vendar nisi prepričana, ali tudi ta fant čuti kaj do tebe.
Ljubezen je prijetno čustvo, ki je za posameznike izredno pomembno, saj ga doživljamo kot sestavni del našega notranjega, intimnega sveta. Ljubezen doživljamo vsi, vendar pa jo vsak posameznik lahko izraža na svoj, edinstven način.
Na podlagi tega ti ne morem podati enostavnega odgovora na to, kako bi lahko ti sama vedela, če fant čuti kaj do tebe. Omenjaš, da ti fant na Snapchatu pogosto ne odgovarja hiro oziroma te pusti na "delivered". Ob tem lahko izpostavim, da se lahko ob izražanju simpatije in čustev počutimo ranljive, prestrašene in včasih tudi manj samozavestne, kot bi si želeli. Včasih tudi ne znamo takoj izraziti kaj čutimo. To je lahko eden izmed razlogov, zakaj ti fant ne odpisuje tako hitro. Po drugi strani pa je lahko to le njegov način komunikacije in lahko ne pomeni nič, kar se tiče njegovih čustev do tebe.
Kar se tiče njegovih čustev, boš odgovor zelo težko dobila, če ga o tem ne boš povprašala. Tudi pogovor preko Snapchata je lahko dobra odskočna deska za spoznavanje drug drugega. A če želiš bolje razumeti fantova čustva, ti svetujem, da razmisliš o več pogovorih v živo. Pri neposrednem pogovoru lahko veliko bolj iskreno in pristno pokažemo svoja čustva z izrazi, očesnim stikom in energijo oziroma neverbalno komunikacijo. Tako boš lažje razbrala in začutila kakšna so njegova čustva do tebe. Poleg tega pa boš tudi sama lažje izrazila kaj čutiš. Seveda to ne pomeni, da morata pri pogovorih v živo takoj načeti temo čustev. Pomembno je predvsem, da se najprej bolje spoznata, si postavljata vprašanja, preživita nekaj časa skupaj in ustvarita bolj sproščeno dinamiko. Že skozi takšne pogovore lahko dobiš veliko boljši občutek o njem, saj boš poleg besed lahko opazovala tudi njegovo govorico telesa in način, kako se vede v tvoji družbi. Ko boš pripravljena, pa boš tudi lažje odprla temo, ki te res zanima.
Upam, da sem ti z odgovorom pomagala. Če imaš še kakšno vprašanje, se lahko kadarkoli ponovno obrneš na nas.
Želim ti vse dobro!
Urška Bizjak, mag. prof. pedagogike in dipl. sociologinja