Bivši fant mi je med mečkanjem govoril, da imam veliko rit, da je bivša imela boljšo ... A ni to low grade verbalno nasilje že? In niti pijače ni želel nikoli plačati. Ko sem se hotela pogovoriti s kom o tem so mi samo rekli naj bom tiho. S kom naj se pogovorim o tem? Meni to ni normalno, ampak očitno v današnji družbi je kao?
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Ko sem prebrala tvoje vprašanje, mi je bilo sicer žal, da nisi našla osebe s katero bi se lahko pogovorila. Sem pa bila hkrati vesela, da nisi to obdržala zate, ampak si se obrnila na svetovalnico. Najprej ti moram napisati, da super, da ta oseba ni več tvoj fant. Preprosto si te ni zaslužil. Partnerstvo je odnos kjer se morata oba počutiti varno, biti srečna, zadovoljna in v odnosu uživati. Predvsem pa se morata dekle in fant medsebojno spoštovati. Glede na napisano fant tebe ni spoštoval. Verjemi, ko bo prišel pravi, mu ne bo najpomemnejše kako izgledaš (čeprav je res, da neka simpatija mora biti, da se razvije kaj več), ampak kdo si. Glede na tvoje vprašanje s kom bi se lahko pogovorila, pa sicer nisi napisala s kom si se že poizkušala, ampak morda bi to bila lahko prijateljica, kdo od sorodnikov, sošolka, starša, če se jima lahko zaupaš.
Predvsem pa je pomembno da ti veš, da je tvoje razmišljanje pravo in da ni vedno tisto kar je popularno in moderno tudi najboljše.
Prav tako vedi, da tisti fant, ki te ne bo spoštoval in imel rad takšne kot si, ni pravi zate.
Kar pogumno.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja
• ru
rumio
ijoj velka rit je vedno najboljš, je pa rekel tvoj fant nekaj kar nebi smel in zgleda, da mu je bivša bolj všeč pač tako se vidi. Pijače ni hotel plačati ohh ni nekam gentelman kot se vidi. Kaj vem ampak mogoče je s tabo sam tko mal pač za kšno družbo pa da mu ni dougcajt pač ni nekam resen.
Saj veš, če si z nekom v vezi mora biti kemija in dobra komunikacija pa dober počutje.
• Ee
Eeu
Ali ni normalno že med prijateljicami, da če ena povabi, plača za obe in ali je pri fantu drugače? V smislu morda, da plača samo punci ki mu je všeč? Samo to je nevljudno, da nekdo povabi, plača pa ne?
• ru
rumio
Jaz vem, da če povabim tudi plačam pač pijača je pa res nič kaj drago, par evrov to je to. Če se pa zgodi, da kakšno punco povabim na pijačo potem pa sploh plačam pa še dober občutek dobim ko lahko poskrbim za to, plus še kakšen sprehod in je zmaga.
Eeu, ti bi rabla enga gentelmana pa bi bilo boljš