Fant me je žalil, me skozi klical, če me je videl osebno bil nesramen in mi govoril grde besede in sem skoraj doživela panični napad. Ne vem kaj na v takšni situaciji? Itak bodo rekli da je vsak svoje sreče kovač in če se ne znaš postaviti zase, si pac pussy?
• la
lajf_gre_naprej
nič backgrounda ne napišeš - kaj se je dogajalo, da je biu tak... drugače je pa tko, da sta dva v zvezi prostovolno in če se on ne misli opravičit/zaklučit s takim obnašanjem, prekineš z njim...
• Uredništvo
Kiara Marinič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Razumem, da si v tej situaciji doživela veliko stisko in da te je fantovo žaljivo in nesramno vedenje zelo prizadelo. Povsem normalno je, da si ob tem občutila tesnobo in skoraj panični napad. Tvoje telo se je odzvalo na nekaj, kar je bilo zate preveč obremenjujoče. Pomembno je, da veš, da njegovo vedenje ni tvoja krivda in da to, da se trenutno težko postaviš zase, ne pomeni, da si šibka. Prav nasprotno - to, da iščeš podporo in o tem govoriš, kaže na tvojo notranjo moč.
Žaljenje, pritisk in nespoštljiv odnos niso nekaj, kar bi morala sprejemati. Korak za korakom lahko vadiš postavljanje mej, na primer s tem, da jasno in mirno poveš, kaj ti ni v redu, ali pa da se odmakneš iz situacije, ko začutiš, da je preveč. Če se takšno vedenje nadaljuje, pa je zelo pomembno, da se obrneš na osebo, ki ji zaupaš: prijatelja, starša ali drugo odraslo osebo, saj imaš pravico do varnega odnosa, kjer si spoštovana.
Morda ti bo v pomoč, da se malo poglobiš v svoja občutja: kako si se počutila, ko te je žalil, in kaj bi si v tistem trenutku najbolj želela? Če mi o tem poveš še kaj več, ti bom lahko še bolje pomagala poiskati načine, kako se zaščititi in kako si povrniti občutek varnosti.
Objem,
Kiara Marinič, dipl. psihologinja (un)