Živjo obiskujem 6r in mi preti ponavljanje razreda. Noben predmet nimam zaklucen 1 vse imam vecino 3 in 4 ter 2 predmeta 5 ampak matematika oa je predmet ki mi res negre in imam posledicno slabo opravljene naloge moje ocene pri matematiki so 3,2,2,3,1 inzaradi te 1 mi uciteljica hoce zakljuciti nezadostno in me ne spusti v 7r. Predn napisete pogovori se z uciteljico se ustavite rekla je da me bo mogoc uorasala ampak da nc neve in nesmem kej prevec zno se kregat ker pac sm tko od zacetka leta do tko zacetk nkvembra ne opravlala redno domacih nalog i poh so bli starsi na govorilnih itd. Ampak a mi sploh lah zajluc nezadostno in ka storit?
uč
učitlca
tut slovenjščini malo več pozornosti posvet...;-)
in srečno v 7.r...
Ar
Arči
Učitlca, tudi tebi svetujem malo več pozornosti pri izbiri nick name in pri pisanju.
Ne razumem pa zakaj smetiš forum, če nimaš nasveta. Lepdan je v stiski in prosi za nasvet.
Glede zaključne ocene pri matematiki pa ne razumem zakaj bi, pri opisanih ocenah, "učitlca" zaključila nezadostno. Nezadostna ocena pomeni, da učenec v celoti ne obvlada predelane snovi, opisane ocene pa ne potrjujejo tega.
Že kar nekaj časa je minilo, ko sem obiskoval osnovno šolo, zato ne morem primerjati tistega časa in časa sedaj, vsekakor pa mislim, da bi Lepdan moral dobiti še eno priložnost. Ne glede na to, da je očitno v sporu z učiteljico in da očitno tudi domačih nalog ni opravljal tako kot bi moral.
Ocena predstavlja nivo znanja in ne sme biti poslabšanje normativnega in dejanskega stanja učenca, ker pač iz takšnih ali drugačnih razlogov, nekomu ni všeč.
Sicer pa (to pa je moje področje) mora šola imeti normativne akte v katerih bi se ugotovilo ali učiteljica ravna v skladu z normativnimi predpisi ali ne.
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Res bi bilo nekoliko nenavadno, da bi imela na podlagi navedenih ocen zaključeno matematiko negativno. Ne poznam sicer ozadja - kaj je preverjala zadnja ocena, ali so vse naštete ocene pisne ali ustne, kateri minimalni standardi znanja so se s posameznim ocenjevanjem preverjali itd. Ali si se morda poskušala obrniti na šolsko svetovalno službo ali pa na razrednika? Morda skupaj z učiteljico najdete rešitev.
Nisem tudi prepričana, od kje ti informacija, da ti preti ponavljanje razreda. Razrednik v 6. razredu sicer lahko predlaga ponavljanje, vendar je pogoj, da imaš enega ali več predmetov zaključenih negativno. Tudi v tem primeru je pogoj to, da ti je šola omogočila vključitev v ustrezne dejavnosti razširjenega programa (npr. dopolnilni pouk).
Vse dobro!
Lea Prinčič, mag. psihologije
Le
Lepdan8634
Živjo hvala arči za res čudovit odgovor učiteljica mi ke zaključila 2 mislim da je to bila bolj grožnja. Svetovalka tudi vam hvala za odgovor drugače pa naprimer: imas 1 predmet zkljucen negativno npr mat,slo ali ang in te učiteljica za predmet od teh treh ne spusti naprej se razrednik lahko poteguje zate ampak je bolj malo šans da opraviš razred z temi negativnimi predmeti. Učitlca hvala za nasvet ki mi ga da kseba ki ima enake težave poglej kako si napisala besedo slovenščina. Lp
uč
učitlca
Arči, kaj moj prvi zapis res ni vseboval nasveta? Glede matematike pa je bilo bolj kot ne vse v rokah učiteljice...
Lepdan8634, sem vesela, da ti je uspel zvozit 6. razred, pa tut slovenjščina ti gre očitn boljš kt mtka... :-)))