Pozdravljeni,
sem učenka 8. razreda in mi kemija včasih dela težave ter zaradi tega trenutno imam ocene 3,5,4; pri ostalih predmetih pa ni nobene težave in vse zaključne ocene bodo zagotovo petke. Vem, da si bomo morali pridobiti še 2 oceni. Se pravi, da če dobim še 2 petki, imam pa povprečje 4,4. Z učiteljico imam zelo dober odnos, aktivno sodelujem pri pouku in sem vzorna učenka. Kaj pravite, ali lahko imam 5 na koncu leta, ali pa vsaj možnost da pridobim še eno oceno?
Uredništvo
Maša Mesiček

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da želiš ob koncu leta imeti kemijo zaključeno 5, vendar bo tvoje povprečje ob trenutnih in prihodnjih ocenah največ 4,4. Najprej čestitke za tako lepe ocene! Verjamem, da si vanje vložila veliko truda.
Glede zaključne ocene pri kemiji ti priporočam, da se o tem pogovoriš s svojo učiteljico. Pokaži ji, da se trudiš in da si pripravljena narediti tudi nekaj več, ker ti je uspeh pri tem predmetu zelo pomemben. Učitelji običajno zelo cenijo trud in sodelovanje pri pouku – to pa ti že počneš, zato verjamem, da ti bo učiteljica dala možnost izboljšanja ocene. Mogoče lahko tudi sama predlagaš, da za dodatno oceno pripraviš nalogo ali projekt s področja, ki te pri kemiji zanima.
Verjamem, da se bosta z učiteljico uspeli dogovoriti in da boš dobila priložnost za izboljšanje povprečja.
Želim ti veliko sreče!
Maša Mesiček, dipl. psihologinja (un)